Antirasszista kapitalizmus

Írta: Alapblog

A Nike új reklámarca az az amerikaifocista, aki először térdelt le a meccsen a himnusz alatt faji megkülönböztetés ellen tiltakozva. Mivel a cég nem emberijogi szervezet, hanem profitra tör, felmerül a kérdés, hogy miért áll bele olyan problémás reklámba, amitől konzervatív fogyasztókat veszíthet el, máris terjednek a tűzbe dobom a Nike cipőmet videók, meg persze Trump is azonnal twittelt róla egyet. Valószínűleg alaposan kalkuláltak, a Nike marketing osztálya azért nem most jött le a falvédőről, és azt mérték, hogy többet nyerhetnek, mint veszíthetnek, főleg a kevésbé előítéletes fiatalabb generációban, ahol úgyis több sportterméket veszenek, és ez a bátor, kockázatos húzás még cégimázs erősítő is lehet, és a várható cirkusz ingyenreklám is. Ekézte Trump a Nike-t? Főnyeremény. Ha jól kalkulálnak, a megkülönböztetés ellenességbe való harcos beleállás hoz a konyhára, hiszen ez a profitról szól. Win-win.


Forrás: Vakmajom a Facebookon




Árfolyamok

EUR: 323.42CHF: 287.02USD: 274.25
 

Legnépszerűbb cikkek

Hirdessen a Haszon Magazinban

Hirdetés ügyben kérem keressen minket a hirdetes@haszon.hu email címen, vagy tekintse meg a média kiajánlókat.

Izgalmas két napnak ígérkezik a városi életmód legújabb trendjeiről szóló beszélgetések sora a Loffice közösségi irodában a Startup Safary fesztivál keretében április 19-20-án. Kiderül például, hogyan mennek a vegán éttermek, miként dolgozi...
Tovább >>

Változnak az „A lap” megjelenések!
  • 2018/I. negyedév 2018. 04.04
  • 2018/II. negyedév 2018. 07.04
  • 2018/III. negyedév 2018.09.26
  • 2018/IV. negyedév 2018.12.12