Növeli az eladást, ha jó a megvilágítás

Írta: Haszon - Készült: 2017. március 14.

Hollandiában, Németországban már a kis boltokban is felismerték, mennyire fontos a termékek vonzó megvilágítása. Főként a frissáru – gyümölcsök, zöldségek - eladása növelhető megfelelő fényforrással.


Néhány gyártó már erre specializálódott és olyan LED-lámpákat fejlesztettek ki, amely a termék színére szabott megvilágítást nyújt. A német EHI Retail Institute egyik tavalyi kutatása szerint ugyanabban az élelmiszerboltban 9 százalékkal több banán, 4 százalékkal több saláta fogyott, amikor speciális, LED-es lámpákkal világították meg a frissárut, mint amikor SDW-izzót használtak.

 




Árfolyamok

EUR: 308.03CHF: 265.57USD: 260.95
 

Legnépszerűbb cikkek

Karácsony Zoltán: Karrier tippek

Nyeregben érzik magukat az alkalmazottak

Kevésbé elkötelezettek a dolgozók és egyre inkább úgy vélik, könnyű az álláskeresés, ha váltani akarnak. Ez körvonalazódik a céges világban mostanság. Ennek fő oka a munkaerőhiány, ami új helyzetet teremtett a munkaadók számára. Mit lehet e...
Tovább >>