Növeli az eladást, ha jó a megvilágítás

Írta: Haszon - Készült: 2017. március 14.

Hollandiában, Németországban már a kis boltokban is felismerték, mennyire fontos a termékek vonzó megvilágítása. Főként a frissáru – gyümölcsök, zöldségek - eladása növelhető megfelelő fényforrással.


Néhány gyártó már erre specializálódott és olyan LED-lámpákat fejlesztettek ki, amely a termék színére szabott megvilágítást nyújt. A német EHI Retail Institute egyik tavalyi kutatása szerint ugyanabban az élelmiszerboltban 9 százalékkal több banán, 4 százalékkal több saláta fogyott, amikor speciális, LED-es lámpákkal világították meg a frissárut, mint amikor SDW-izzót használtak.

 




Árfolyamok

EUR: 326.71CHF: 289.65USD: 292.75
 

Legnépszerűbb cikkek

Hirdessen a Haszon Magazinban

Hirdetés ügyben kérem keressen minket a hirdetes@haszon.hu email címen, vagy tekintse meg a média kiajánlókat.

Izgalmas két napnak ígérkezik a városi életmód legújabb trendjeiről szóló beszélgetések sora a Loffice közösségi irodában a Startup Safary fesztivál keretében április 19-20-án. Kiderül például, hogyan mennek a vegán éttermek, miként dolgozi...
Tovább >>

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a legfrissebb hírekről, hasznos információkról!
Feliratkozásával elfogadja adatvédelmi szabályzatunkat.
Változnak az „A lap” megjelenések!
  • 2018/I. negyedév 2018. 04.04
  • 2018/II. negyedév 2018. 07.04
  • 2018/III. negyedév 2018.09.26
  • 2018/IV. negyedév 2018.12.12