A Nike Inc. amerikai sportszergyártó lett a legértékesebb márka a világon a ruházati cikkek és kiegészítők kategóriájában a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat összegzése…
A Manchester City norvég támadója, Erling Haaland 10 éves szerződést kötött a Nike-val, a futbalcsillag szezononként több mint 22,7 millió eurót - körülbelül 25 millió dollárt - fog keresni. Úgy…
Zhang Hongyuan 11,7 milliárd dolláros vagyonával ma Tajvan leggazdagabb embere. Szerencséjét cipőgyártással csinálta meg, ma már a világ legjelentősebb cégeinek dolgozik.
Meglepetést okozott Tiger Woods, aki egy georgiai golfklubban gyakorlás közben nem a tőle megszokott Nike cipőben, hanem egy fekete FootJoy lábbeliben lépett a fűre.
A Nike ideiglenesen felfüggesztette termékei online értékesítését Oroszországban. A márka nem állt be a szankcionáló vállalatok sorába, egyszerűen a kényszer vitte rá a döntés meghozatalára.
Just Do It. Elég ennyit mondani, és mindenki tudja, a Nike-ról van szó. A Nike marketingstratégiájából bármely cég elleshet egy-két praktikát, amelyek igen gyümölcsöző eredményeket hozhatnak. Nézzük…
Véget ért a világ talán legkülönlegesebb olimpiája. Tokióban az Egyesült Államok végzett az éremtábla elején. Viszont, ha csak az atlétikát nézzük, érdekes eredményre figyelhetünk fel. Nem egy…