Már nem az Apple a legértékesebb brand

Írta: Haszon - Készült: 2017. február 13.

Már nem az Apple a legértékesebb brand a világon, hanem a Google, melynek értékét 109 milliárd dollárra becsülik, ami csaknem eléri Magyarország éves GDP-jét.


Az idei helycsere annak köszönhető, hogy a Google értéke 24 százalékkal nőtt, az Apple márkáé viszont 26 százalékot csökkent, 107 milliárd dollárra. A tíz legértékesebb vállalat közül nyolc amerikai, az élmezőnybe befért még a dél-koreai Samsung és a kínai ICBC bankholding. Hosszú távon az egyik nagy vesztes a Coca-Cola, amely 2007-ben a legértékesebb márka volt: visszaesésének oka, hogy mind több hír taglalta az üdítőital egészségtelen hatásait. A közép-európai térségből egyedül az osztrák Red Bull energiaital-márka került a legnagyobbak közé.




Árfolyamok

EUR: 334.61CHF: 306.46USD: 303.67
 

Legnépszerűbb cikkek

Hirdessen a Haszon Magazinban

Hirdetés ügyben kérem keressen minket a hirdetes@haszon.hu email címen, vagy tekintse meg a média kiajánlókat.

Izgalmas két napnak ígérkezik a városi életmód legújabb trendjeiről szóló beszélgetések sora a Loffice közösségi irodában a Startup Safary fesztivál keretében április 19-20-án. Kiderül például, hogyan mennek a vegán éttermek, miként dolgozi...
Tovább >>

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a legfrissebb hírekről, hasznos információkról!
Feliratkozásával elfogadja adatvédelmi szabályzatunkat.
Változnak az „A lap” megjelenések!
  • 2018/I. negyedév 2018. 04.04
  • 2018/II. negyedév 2018. 07.04
  • 2018/III. negyedév 2018.09.26
  • 2018/IV. negyedév 2018.12.12