Egyre több hirdető hagyja ott a Google-t

Írta: Haszon - Készült: 2017. március 24.

Immár több mint 250 globális márka döntött úgy, hogy felfüggeszti hirdetéseit a Google videómegosztó platformján, a YouTube-on: a cégek azzal vádolják a techóriást, hogy a gyűlöleten nyerészkedik.


A Google-től azért pártoltak el olyan márkák mint a McDonald's, a L'Oreal, a Tesco vagy a Toyota, mert hirdetéseik szélsőséges, homofób tartalmú, gyűlöletbeszédet közvetítő videók mellett is megjelentek, bevételt generálva ezzel azok készítőinek. Az amerikai cég európai vezetője már bocsánatot kért emiatt, ám azóta is újabb partnereik hagytak fel a youtube-os hirdetésekkel. A botrány nyomán a Google részvényeinek árfolyama is esik.




Árfolyamok

EUR: 334.34CHF: 304.52USD: 303.12
 

Legnépszerűbb cikkek

Hirdessen a Haszon Magazinban

Hirdetés ügyben kérem keressen minket a hirdetes@haszon.hu email címen, vagy tekintse meg a média kiajánlókat.

Izgalmas két napnak ígérkezik a városi életmód legújabb trendjeiről szóló beszélgetések sora a Loffice közösségi irodában a Startup Safary fesztivál keretében április 19-20-án. Kiderül például, hogyan mennek a vegán éttermek, miként dolgozi...
Tovább >>

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a legfrissebb hírekről, hasznos információkról!
Feliratkozásával elfogadja adatvédelmi szabályzatunkat.
Változnak az „A lap” megjelenések!
  • 2018/I. negyedév 2018. 04.04
  • 2018/II. negyedév 2018. 07.04
  • 2018/III. negyedév 2018.09.26
  • 2018/IV. negyedév 2018.12.12