A sportszponzoráció is padlóra került

Írta: Haszon - Készült: 2020. május 20.

A pénzügyi szolgáltatók 45 százalékkal, az autóipar pedig 55 százalékkal kevesebbet költhet erre a területre.


A Two Circles sportmarketing cég szerint a tavalyi 46,1 milliárd után ez évben 28,9 milliárd lesz a forgalom a koronavírus miatt.

Az adatközpontú sportmarketing cég előrejelzése szerint idén 37 százalékkal csökken világszerte a sportszponzoráció, ez összesen 17 milliárd dolláros visszaesést jelent 2019-hez képest.

A pénzügyi szolgáltatók 45 százalékkal kevesebbet, mindössze 6,9 milliárdot költenek majd e területre, s várhatóan az autóipar is jelentősen visszavesz: a 2020-as előrejelzés 2,7 milliárd dollár, ami 55 százalékos csökkentést jelentene.

A cég néhány nappal azután tette közzé jelentését, hogy a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) elismerte, egyes szponzorai az eredetileg vártnál később fizethetik csak ki az elfogadott összegeket, miután a pandémia következményeként a jövő évre kellett halasztani a nyári, tokiói játékokat.




Árfolyamok

EUR: 0CHF: 0USD: 0
 

Legnépszerűbb cikkek

Hirdessen a Haszon Magazinban

Hirdetés ügyben kérem keressen minket a hirdetes@haszon.hu email címen, vagy tekintse meg a média kiajánlókat.

Izgalmas két napnak ígérkezik a városi életmód legújabb trendjeiről szóló beszélgetések sora a Loffice közösségi irodában a Startup Safary fesztivál keretében április 19-20-án. Kiderül például, hogyan mennek a vegán éttermek, miként dolgozi...
Tovább >>

Hírlevél feliratkozás
10 dolog, amit tudnia kell
Feliratkozásával elfogadja adatvédelmi szabályzatunkat.
Változnak az „A lap” megjelenések!
  • 2018/I. negyedév 2018. 04.04
  • 2018/II. negyedév 2018. 07.04
  • 2018/III. negyedév 2018.09.26
  • 2018/IV. negyedév 2018.12.12