Kapucnis pulcsiban ülő fiatal kémleli a várost
Fotó: Unsplash

Hullott a haja, ez adta az ötletet a ma már jól menő vállalkozásához

A 26 éves Philomina Kane életét egy teljesen hétköznapi dolog változtatta meg. A Ghánában született fiatal formabontó ötlete az amerikai cápák tetszését is elnyerte, akik a napokban 200 ezer dollárral beszálltak az egy év alatt óriási sikereket elérő vállalkozásába.


Elképesztő sikerek

Philomina Kane sokáig átlagos életet élt, ám nyolc évvel ezelőtt minden megváltozott. Akkoriban a Princeton Egyetemen tanult biológiát, ám a stressz hatására elkezdett erősen hullani a haja, amelynek jelentős része póthaj volt. Végül odáig fajult a dolog, hogy kopaszra nyírta a fejét, annak érdekében, hogy visszanövessze a természetes hajkoronáját. Kane elmondta, hogy fejbőrének speciális védelemre volt szüksége a megfelelő növekedés érdekében. Például, ha kapucnit vagy sapkát akart viselni, akkor előtte mindig betekerte a fejét egy kényelmesebb, finomabb anyagú sállal. Az, hogy ez miért is érdekes, az amerikai Cápák Között legfrissebb epizódjában fejtette ki:

Egy nap úgy voltam vele, hogy tudod mit, szaténnal bélelt pulcsikat fogok készíteni.

A most 26 éves fiatal végül tavaly, csupán 500 dollárnyi tőkével megalapította a Kin Apparel-t, amely alig egy év alatt 355 ezer dolláros, átszámítva nagyjából 110 millió forintos forgalmat generált.

Kapucnis cápák

A Kin Apparel olyan pulóvereket árul, amelyek kapucnijai szaténnal vannak bélelve. Ezek illeszkednek a különböző frizurákhoz, megakadályozzák a göndörödést és megtartják a nedvességet. A vállalat párnahuzatokat, sapkákat, kalapokat és éjszakai hajvédőket is forgalmaz, amelyek szintén szaténból készülnek.

Gondoljunk csak azokra a lányokra, akik nem találnak megfelelő méretű kapucnikat, amelyek illeszkednének a szép, nagy fürtjeikhez, vagy a rasztahajú srácokra, akik a hajkoronájuk szöszösödése ellen küzdenek

-fogalmazott Kane a prezentációjában.

Kane sikereihez nagyban hozzájárult, hogy figyelemreméltó követői bázissal rendelkezik a különböző közösségi média platformokon. YouTube-on közel 200 ezren követik, ahol a hajnövesztési és hajápolási tapasztalatait dokumentálja. TikTok-on és Instagramon is hasonlóan népes tábora van. A népszerűségének köszönhetően eddig egy árva centet sem kellett marketingre költenie, a rendelések feldolgozásával viszont már nem boldogul. Éppen ezért fordult a cápákhoz, akiktől 200 ezer dollárnyi befektetést kért. Végül Lori Grenier és Emma Grede megadta neki az összeget 30 százalékos részesedésért cserébe. Grede egyebek között Kim Kardashian ruhamárkájának alapításában és felfuttatásában is részt vett. Úgy véli, a kiskereskedők napjainkban afroamerikai, női alapítókat keresnek, a Kin Apparel széleskörű, változatos vásárlói bázisa pedig hatalmas lehetőségeket rejt magában.

Kane elmondta, hogy Ghánában született, ahol a nagyanyja nevelte fel, a szülei pedig folyamatosan kritizálták a vállalkozói törekvései miatt. Ahogy fogalmazott, a cápák ajánlata megváltás jelent számára. Jelenleg 150 ezer dollárnyi profitot termelt a vállalkozása, de ez valószínűleg hamarosan nagyságrendekkel nőni fog.

Ne hagyd ki!