Láthatatlanok a hirdetéseid? Itt a segítség!
Fotó: 123rf

Láthatatlanok a hirdetéseid? Itt a segítség!

Egyetlen fogyasztó naponta 5 000 olyan tartalomba, hirdetésbe fut bele, amelyet cég közvetít. Ezek túlnyomó része az internetről érkezik. 67%-kal több potenciális vevőre számíthat az a cég, amelynek van blogja vagy podcastje az interneten. Egy internetező 10 elfogyasztott tartalmából 8 videó. A számok azt mutatják, a megszokott kommunikáció helyett a fogyasztókra szabott kommunikáció hozhat csak átütő sikert 2021-ben. Jagodics Rita tanácsai a Haszon magazinból!

Egy túlzsúfolt piac egyik jellemzője, hogy azok az eszközök, amelyek a telítettség előtti időszakban még működtek, a telített piacon gyakran csődöt mondanak. Ezért ilyenkor azokhoz az eszközökhöz érdemes nyúlni, amelyeket a piacon kevesebben használnak, de az emberek tömegével fogyasztják.

Online esemény 1735 feliratkozóvalHavasi Balázs decemberben az online térben tartotta meg év végi koncertjét óriási sikerrel. A Kalcsu online konferenciát rendezett a hazai kozmetikusoknak, a pandémiának abban az időszakában, mikor még a kozmetikusok is bezártak. A rendezvényre elképesztő számban regisztráltak be a kozmetikusok, összesen 1735-en.Egy hasonló online eseménynek óriási visszhangja van: a célpiac beszél, a sajtó beszámol róla. Megszervezése persze bátorságot kíván egy cégtől, de az eredménye olyan lesz, amelyet még évekkel később is élvezhet a rendező vállalat.Az esemény kommunikációjáért és megrendezéséért a Kalcsu marketing ügynöksége el is hozta az egyik gyémántot a Marketing Diamond Awards-ról, a Kalcsu pedig több ezer kozmetikus figyelmét és kontaktját.Egy sikeres online eseményhez – legyen az webinar, tréning, workshop, konferencia – 3 szabályt mindig be kell tartani: legyen a téma unikum (1); legyen hiteles a rendező cég (2); és minél szélesebb körben tartsuk meg (3).

Podcast, amiért megőrülnek az emberek

A podcast fogyasztására a sztárok, a politikusok és egy-egy szexibb terület szakértői szoktatták rá az embereket. Ma már nincs a világon olyan iparág, amelyről ne szólna legalább egy podcast. Egy podcastben beszélhetsz egyedül, de akár egy szakértővel közösen is kibeszélhettek egy fontos témát, amely kapcsolódik a céged, kínálatod profiljához.

Kutatásunkból kiderült, hogy a B2B szektorban a vezetők, felsővezetők szívesebben hallgatnak podcastet, mint néznek videókat. Ez jó hír, hisz egy hanganyag elkészítése költséghatékonyabb, szereplőjétől pedig nem vár el kameraérzékenységet.

A harmadik tippet és a teljes cikket keresse a Haszon magazinban!

Ne hagyd ki!