A berlini Pitch startup 85 millió dolláros befektetéshez jutott. A tavaly októberben indult, magát Powerpoint-gyilkosnak nevező vállalat a friss finanszírozással a „prezentációk YouTube-jává" szeretne válni –írja a Reuters.


A vállalat vezérigazgatója, Christian Reber neve nem ismeretlen a szakmabelieknek. 2015-ben a Microsoft megvette tőle a Wunderlist applikációt, 100 és 200 millió közötti vételáron (pontos adatot erről nem közöltek). Az applikáció mellett az alkotót is megnyerte a Microsoft, ám együttműködésük nem bizonyult gyümölcsözőnek. 2017-ben, a Wunderlist programozói gárdája otthagyta a Microsoft-ot, és minden figyelmét a Pitch-re fordította.

Telített piacra formabontó megoldás

A Pitch a Zoom és a Slack által uralt, munkavégzéshez köthető technológiai üzletágat vette célba. Az applikáció a munkavállalók mindennapi életét könnyíti meg. A platform segítségével a felhasználók megosztott munkaterületeket alakíthatnak ki. Itt minden hozzárendelt alkalmazott feladatokat hozhat létre, amelyekhez bárki hozzászólhat. Természetesen videokonferenciákra is lehetőséget nyújt a Pitch.

A mostani, 85 millió dolláros befektetésből a programozók új funkciókkal bővítik az applikációt. Egyebek között az összes rögzített video-chat visszajátszható lesz, illetve a fejlett analitikai eszközöknek köszönhetően az előadók pontos képet kaphatnak arról, mi érdekli a hallgatóságukat, és melyek azok a témák, amelyeknél lankad a figyelem.

A legfrissebb adatok szerint az applikációnak már több tízezer felhasználója van, akik összesen közel 125 ezer munkaterületet hoztak létre. Mások mellett az Intercom, a Superhuman és a Notion is bizalmat szavazott a vállalatnak.

Mennyi az annyi?

A vezérigazgató egyelőre semmilyen információt nem közölt a Pitch anyagi helyzetéről. A Reuters értesülései szerint a mostani, második körös finanszírozási forduló 600 millió dollárra (171 milliárd forint) árazta be a vállalatot. Christian Reber hozzátette, jövőre olyan fejlesztéseket terveznek bevezetni, melyek kifejezetten a nagyvállalatok igényeit fogják kiszolgálni.

The Conversation

Friss

Milliárdos büntetést kapott a koronavírus elleni védelmet ígérő divatmárka

Az ausztrál versenyfelügyelet (ACCC) 5 millió ausztrál dollárra, azaz több mint egymilliárd forintra büntette a Lorna Jane ruházati vállalatot, amely marketingkampányában azt állította, hogy az új kollekciója meggátolja a koronavírus terjedését.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó:123RF

Elképedsz a budapesti lakásárakon? Prága és Pozsony is drágább

A Deloitte Property Index felmérésében vizsgált 24 főváros közül 2020-ben csupán Rómában csökkent az új építésű lakások ára. Regionális összevetésben Budapest olcsónak számít, még akkor is, ha az itt élők ezt másképpen érzékelik.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Óvatosan a negatív értékelésekkel, mert a sértődős szolgáltató visszavág

Az Egyesült Államokban működő, épületek karbantartásával foglalkozó Executive Roof Services (ERS) vállalat 112 ezer dolláros, azaz nagyjából 34 millió forintos pert akasztott egy washingtoni pár nyakába. Az ERS egy negatív online értékelés miatt fordult a bírósághoz.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!