Egy felmérés szerint a 18-29 éves korosztály több mint a fele csak a kuponos program miatt vásárolt meg egy terméket.


Műszaki cikk, divatáru

A kuponos akciók a Budapesten és a megyeszékelyeken élőket mozgatják meg a leginkább. Főként a fiatal, jó keresetű, magas végzettségű, városi rétegek nyitottak a kedvezményes vásárlásra. A Reacty Digital reprezentatív kutatásából az is kiderült, hogy a válaszadók 40 százaléka nyilatkozta azt, hogy a jelentős kuponkedvezmény miatt vásárolt már olyan terméket, amelyet eredetileg nem tervezett megvenni. E tekintetben a nők (45%) könnyebben elcsábulnak mint a férfiak (36%). Akik halasztottak már el vásárlást egy jó akció miatt, elsősorban műszaki cikkre vágytak, majd a divatáruk és az élelmiszerek következnek a sorban.

Csak a kupon

A kutatás szerint legnagyobb arányban a 18-29-es korosztály (52 százalékuk) mondta azt, hogy csak a kuponos program miatt vásárolt meg egy terméket. A havi 400 ezernél többet keresők 45 százaléka válaszolt igennel erre a kérdésre, míg a havi 150 ezer forint alatt keresők mindössze 37 százaléka. Hasonlóak az arányok akkor is, ha az iskolázottságot tekintjük: a diplomások 44 százaléka mondta azt, hogy vásárolt már a kuponok miatt, míg a szakmunkásképzőt végzetteknek csupán 36 százaléka.

Online és offline napok

A felmérés alapján a közönség három vásárlói eseményt ismer név szerint. Amikor több lehetőséget is meg lehet jelölni, a válaszadók 80%-a Black Friday-t említette, majd a Glamour napok (66%) és a JOY-napok (54%) következnek a sorban. Tekintve, hogy a többi esemény közül egy sem éri el a húsz százalékot, kimondható, hogy ez a három komoly múltra visszatekintő program dominálja a piacot.


The Conversation

Friss

Fotó: Shutterstock

Itt a látványterv az új űrállomásról, amit már nem a NASA épít

Jeff Bezos űrvállalata, a Blue Origin bejelentette, hogy 2025 és 2030 között pályára állítja a saját tulajdonú és fejlesztésű, Orbital Reef névre keresztelt űrállomását.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Shutterstock

Újított a német adóhivatal: ilyen árverést még biztosan nem láttál!

Történelmi csúcson van a bitcoin árfolyama, a szemfüles kereskedők viszont a napokban jóval a piaci áron alul vásárolhattak be a legnagyobb kriptovalutából, méghozzá a német adóhivatal jóvoltából.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Shutterstock

Legyőzni a Facebook-ot? Ez a cég megpróbálja

Korunk egyik legnépszerűbb közösségi média platformja, a Reddit bejelentette, hogy a világ legnagyobb tartalomgyártói közösségét akarja felépíteni. Az akcióterv már kész, a vállalat a napokban nagyszabású toborzásba kezdett.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!