Magyar Termék
Fotó:MT

Válságálló megoldásokat kínál védjegyhasználóinak a Magyar Termék

A Magyar Termék Nonprofit Kft. 2023-ban újraindítja „A vedd a hazait, védd a hazait! kampányt”, amelyet 2020-ban, a COVID-járvány okozta gazdasági veszteségek enyhítésére, a munkahelyek megőrzésére hirdetett meg, és amely valóságos mozgalommá terebélyesedett” – tájékoztatta portálunkat Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. „Arra számítunk, hogy a tudatos összefogás a mostani nehézségekkel terhes időkben is képes effektív gazdasági hatást generálni.


Jelenleg már 230 gyártó több mint 5000 árucikke jogosult a Magyar Termék védjegyrendszer valamelyik emblémájának használatára. Ezek gazdasági jelentősége hatalmas: éves összárbevételük meghaladja a 2650 milliárd forintot, gyártóik pedig 50 455 ezer embert foglalkoztatnak – mondta el az ügyvezető. Nagy büszkeség számukra az is, hogy generátorai lehet annak a folyamatnak, amelynek révén védjegyhasználó partnereikkel együtt megtapasztalhatják az együttműködés erejét, a tudásmegosztásban rejlő lehetőségeket. Mint például a hagyományos éves AGÓRA konferenciájukon, ahol a neves előadók és a kerekasztal-beszélgetésekben részt vevő kiváló gyakorlati szakemberek válságálló megoldásokat kerestek.

„A közös marketing is egyfajta válságálló megoldás – hangsúlyozta az ügyvezető. – Megmutatta ezt az idei »A hazai az igazi!« integrált kampányunk is, amelyben az egy-egy cégre eső költség csupán töredéke volt egy saját külön reklámmegoldásnak.” Egyébként „A hazai az igazi!” üzenetet hordozta az év összes promóciója, mint például az az innovatív akció, amelynek során a 4–6-os villamos Nyugati téri megállójában egy valósághű éléskamrát „rendeztek be”, 30 védjegyes márkával a polcokon.

A 2022. évre visszatekintve fontos aktivitásként értékelte a „Hazai termékek hónapjának” augusztusi megrendezését is.

Mivel ekkor van az államalapítás és az új kenyér ünnepe, ilyenkor még hangsúlyosabban kerülnek országos reflektorfénybe a hazai értékek.

Benedek Eszter külön kiemelte a hazai gyártók és a kereskedelmi társaságok együttműködését. Az üzletláncok és a webshopok egyre fontosabb szerepet vállalnak a különböző promócióikban. Idén a hazai feltörekvő szépségmárkák felkarolásával a Rossmann is csatlakozott az összefogáshoz. A Magyar Termék határozott célja, hogy a portfólió többségét kitevő élelmiszer/FMCG-termékeken túl nyisson más irányba is, ezt szolgálta a kozmetikai cégek megszólítása is. Számukra is ugyanazt a modellt ajánlják, amellyel eddig több mint ötezer terméket tett még népszerűbbé.

Az ügyvezető szólt arról is, milyen komoly innováció volt a cég életében a magyaranyero.hu oldal márciusi elindítása.

Ez egyfajta hűségoldal, amely integrált felületet nyújt az összes promóciónk számára, ugyanakkor általa még komplexebb ajánlatokat, új szolgáltatásokat kínálhatunk védjegyhasználó partnereinknek. Eddig nyolc nyereményjátéknak szolgált felhasználóbarát keretéül, és már csaknem 40 000 játékos élt a regisztráció lehetőségével.
Infografika

Forrás:MT

The Conversation

Ne hagyd ki!