Újít a Tesco, átáll a fix áras rendszerre a házhozszállításban
Fotó: Shutterstock

Fix árakra vált a Tesco a házhozszállításnál, így járnak a vevők

Május 5-től fix áras lesz a Tesco házhozszállítási szolgáltatása Magyarországon, közölte a cég.


Eddig a megrendelés leadásának napján azt az irányárat látták a vevők, amely a megrendelés napján volt érvényes a kiszolgáló áruházban. Ha a termék ára változott a megrendelés és a kiszállítás között, a változás megjelent a rendelés végösszegében a kiszállítás napján.

2022. május 5-től viszont a megrendelés leadása és a kiszállítás napja között a rendelésedhez tartozó termékek árai változatlanok maradnak. Ha a termékek ára megváltozik, például véget ér egy akció vagy más okból áremelkedés történik a megrendelés és a kiszállítás közötti időszakban, ez az árváltozás nem fogja érinteni a rendelés végösszegét. Így azt az árat kell fizetni, amelyet az eredeti vagy a módosított rendelés visszaigazolásakor a visszaigazoló emailben megjelent, írja a hvg.hu.

A cég a vevőknek küldött tájékoztatójában hozzáfűzte, hogy abban az esetben, ha a megrendelést annak véglegesítését és elküldését követően bármilyen módon frissítik, a kosárban lévő termékek árai a módosítás napján érvényes legfrissebb árakhoz fognak igazodni.

A végleges ár eltérhet, ha a rendelés egy része súlyra mért árut is tartalmaz (gyümölcs, zöldség stb.). Ez esetben ugyan a rendelés leadása napján érvényes egységár érvényben marad, de bizonyos mérési pontatlanságból adódó eltérések okán a kiszállított termékért fizetendő ár a megrendeléskor feltüntetett ártól eltérhet. Emellett előfordulhat, hogy a megrendelt termék helyett helyettesítő terméket kínálnak (amennyiben a rendelés során ezt kéri), ha a szállítás napján nem elérhető az eladótérben az eredetileg rendelt termék, melynek elfogadása esetén szintén változhat rendelés végösszege - tették hozzá.


Ne hagyd ki!