A WizzAir közleményta adott ki a londoni hóhelyzet miatt
Fotó: Shutterstock

Reagált a WizzAir a londoni hóhelyzetre

December 11-én sűrű havazás és kedvezőtlen időjárási körülmények sújtották az Egyesült Királyság térségét, amelyek jelentős fennakadásokat okoztak a tömeg- és légiközlekedésben.


A földi tömegközlekedést érintő fennakadások miatt a repülőtéren dolgozó személyzet tagjai (köztük biztonsági, földi kiszolgáló alkalmazottak, a repülőgépek jégtelenítésével foglalkozó munkatársak) képtelenek voltak eljutni a munkahelyeikre, a repülőtereket és azok környékét beborító, több mint tíz centiméteres hó pedig megakadályozta a repülőgépek számára a fel- és leszállást.

Más légitársaságokhoz hasonlóan a Wizz Air-t is érintették a váratlan körülmények, így sajnálatos módon kénytelen volt törölni vagy jelentősen késleltetni több induló és érkező járatát is London-Luton és London-Gatwick repülőterekről. A Wizz Air csapata mindent megtesz a működés helyreállítása érdekében, azonban vannak tényezők – például az időjárási körülmények – melyekre nincs ráhatása a légitársaságnak

A Wizz Air tájékoztatást küldött az aktuális helyzetről és a járatok átfoglalási lehetőségeiről azon utasai számára, akik közvetlenül a wizzair.com oldalon vagy mobilalkalmazáson keresztül foglaltak jegyet. A közvetítőkön, utazási irodákon keresztül foglaló utasoknak ezekért az információkért az érintett cégekhez kell fordulniuk, írja közleményében a légitársaság.

A WizzAir helyi partnereivel közösen már dolgozik azon, hogy az Egyesült Királyságban rekedt utasok számára szállást biztosítson, viszont ez az egész országot érintő krízis következtében a vártnál hosszabb időt vesz igénybe.


Ne hagyd ki!