A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) határon túli magyar vállalkozások képzését és átfogó tájékoztatását célzó tréningsorozata újabb állomáshoz érkezett. Ezúttal a kárpátaljai magyar cégek kapnak friss külpiaci információkat és gyakorlati ismereteket az MNKH Exportakadémia keretében. A rendezvény célja, hogy olyan szakmai tudást, kapcsolatrendszert és exportpiaci orientációt biztosítson a résztvevő mintegy félszáz térségbeli magyar vállalkozásnak, melyek aktív szereplőivé válhatnak a több tíz milliárd forint értékű kárpátaljai Gazdaságfejlesztési Programnak.

Alig egy évvel a hazai indulása után nemzetközi terjeszkedésbe kezdett az egyik legígéretesebb magyar startup, a belépőjegyek adás-vételére online piacteret kínáló Tickething. Ennek első lépéseként a cég elindította az osztrák piacra specializált szolgáltatását. A cél a folyamatos bővülés, hiszen iparági becslések szerint világszinten több ezer milliárd forintos piacot jelent a jegyek újraértékesítése.

Korszerű anyagok, modern anyagtechnológiák, valamint intelligens irányítási és automatizálási rendszerek kifejlesztését kezdi meg a Miskolci Egyetem, a BorsodChem, a Bosch, valamint az Építésügyi Minőségellenőrző Innovációs Nonprofit Kft. (ÉMI) a Felsőoktatási Ipari Együttműködési Központ (FIEK) közös kutatói hálózatának keretében.

Tizedik alkalommal indítja útjára a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) komplex exportfejlesztési képzését, az MNKH Exportakadémiát április 12-27. között. A Kereskedőház képzési programja idén tovább bővül, hiszen több alkalommal határon túli helyszíneken is megrendezik a tréninget, mely már kezdő innovatív vállalkozások igényeire szabott exportpiaci tudást is kínál.

Egyetértési nyilatkozatot írt alá a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) és az MSD Pharma Hungary Kft. A létrejövő partnerség értelmében a HIPA egyablakos projektmenedzsment – és utógondozási szolgáltatást biztosít az amerikai székhelyű gyógyszeripari vállalat munkahely-teremtési és képzési  –  és kutatás-fejlesztési programjaihoz, míg az MSD törekedni fog arra, hogy aktív szerepvállalásával továbbra is hozzájáruljon a magyar gazdaság tartós növekedéséhez.

Gőzerővel fejlődik az önvezetés technológiája, mely gyökerestül változtathatja meg a közlekedési szokásokat. Vitézy Dávid a SMART 2017 okos technológiai konferencián kifejtette, hogy szakértők szerint az autók akár kilencven százaléka eltűnhet az utakról a digitális forradalom következményeként, azonban a városok autóforgalma ezzel párhuzamosan nőhet.

2017. március 9. – A gépek már gondolkodnak, a modern háborúkat pedig képlékeny robotokkal és „okos porral” vívják majd - ilyen és ehhez hasonló témákat jár körbe április 5-én a SMART 2017 konferencia. Hazánk és a régió egyik legnagyobb technológiai és startup rendezvényén továbbá az is kiderül, hogyan „hekkelték” meg saját piacukat korunk legsikeresebb digitális nagyvállalatai: az UBER, az Apple és a Facebook.

A világ legismertebb és legbefolyásosabb fogyasztóvédelmi magazinjában, az amerikai Consumer Reports szerint 2017-ben is az Audi a legkedveltebb autómárka az USA-ban.

Árfolyamok

EUR: 0CHF: 0USD: 0
 

Legnépszerűbb cikkek

Hirdessen a Haszon Magazinban

Hirdetés ügyben kérem keressen minket a hirdetes@haszon.hu email címen, vagy tekintse meg a média kiajánlókat.

Izgalmas két napnak ígérkezik a városi életmód legújabb trendjeiről szóló beszélgetések sora a Loffice közösségi irodában a Startup Safary fesztivál keretében április 19-20-án. Kiderül például, hogyan mennek a vegán éttermek, miként dolgozi...
Tovább >>

Hírlevél feliratkozás
10 dolog, amit tudnia kell
Feliratkozásával elfogadja adatvédelmi szabályzatunkat.
Változnak az „A lap” megjelenések!
  • 2018/I. negyedév 2018. 04.04
  • 2018/II. negyedév 2018. 07.04
  • 2018/III. negyedév 2018.09.26
  • 2018/IV. negyedév 2018.12.12