„Gazdálkodj vlogosan!” avagy a youtuber is vállalkozó

Írta: Haszon - Készült: 2019. június 19.

Pénzügyi tudatosságot fejlesztő, új tananyag készült felső tagozatosok számára. A program keretében a gyerekek kipróbálhatják lépésről-lépésre, mi kell ahhoz, hogy egy véleményformáló márkája sikeres legyen, és közben játékos formában ismerkedhetnek meg alapvető pénzügyi és vállalkozáshoz kapcsolódó fogalmakkal.


A Bridge Bizniscool az UniCredit Bankkal közösen friss szemléletű, naprakész tananyagot dolgozott ki 11-14 éves gyerekek számára - áll a PRo Kommunikáció közleményében.

A Bridge Bizniscool a Bridge Budapest és a Logiscool közös kezdeményezése, amely a vállalkozói és üzleti szemléletmód elsajátítását, a vállalkozások működésének játékos módon történő megismertetését tűzte ki céljául. Táboraikkal, kurzusaikkal arra ösztönzik a gyerekeket, hogy lépjenek ki a hagyományos keretek közül, legyenek kreatívak, miközben megtanítják nekik, hogyan lesz egy ötletből konkrét termék, és hogyan lehet csapatban együtt dolgozni egy közös célért.

A gyerekek eddig két típusú tematikán, a csokoládé-, valamint a játékkészítő vállalkozás példáján keresztül ismerkedhettek meg a vállalkozások megtervezésével és működésével, ill. egy termékötlet piacra juttatásával. Idén nyártól már az új „Gazdálkodj vlogosan!” tananyagot is választhatják, amiben a korábbiaknál nagyobb hangsúlyt kapott a pénzügyi ismeretek átadása.

Az új kurzus során a gyerekek 4 fiktív - beauty, travel, gamer, extrém sportoló – vlogger közül választhatnak, akiknek tanácsadóként segíthetnek a vállalkozása stratégiai, kreatív és pénzügyi döntéseinek meghozatalában, többek között megtakarításokhoz, hitelfelvételhez, szponzorációs együttműködésekhez kapcsolódó kérdésekben. Játékos formában ismerkednek meg - gyakorlatban is - a bankszámla, a hitel, a deviza vagy a megtakarítás fogalmával és olyan pénzügyi folyamatokkal, amelyeknek köszönhetően pénzügyeiket felnőttként is tudatosan kezelhetik majd.

A gyerekek ezek mellett a digitális marketinghez, vizuális kommunikációhoz, tartalomstratégia-alkotáshoz kapcsolódó szakmai ismereteket is elsajátítanak. Így mind a pénzügyi, mind pedig a kreatív tervezési folyamat is része a tananyagnak, miközben a projekt alapú feladatmegközelítést is közelebb hozzák a gyerekekhez, óriási hangsúlyt helyezve a csapatmunkára és az együtt gondolkodásra.

Az új tananyagot a Bizniscool és az UniCredit Bank közösen készítette. A közös munka 2018 őszén kezdődött: a bank nem csak financiálisan, hanem 8 banki kolléga szakmai közreműködésével, önkéntes munkájával is támogatta a Bizniscoolt a tananyagfejlesztésben.




Árfolyamok

EUR: 334.61CHF: 306.46USD: 303.67
 

Legnépszerűbb cikkek

Hirdessen a Haszon Magazinban

Hirdetés ügyben kérem keressen minket a hirdetes@haszon.hu email címen, vagy tekintse meg a média kiajánlókat.

Izgalmas két napnak ígérkezik a városi életmód legújabb trendjeiről szóló beszélgetések sora a Loffice közösségi irodában a Startup Safary fesztivál keretében április 19-20-án. Kiderül például, hogyan mennek a vegán éttermek, miként dolgozi...
Tovább >>

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a legfrissebb hírekről, hasznos információkról!
Feliratkozásával elfogadja adatvédelmi szabályzatunkat.
Változnak az „A lap” megjelenések!
  • 2018/I. negyedév 2018. 04.04
  • 2018/II. negyedév 2018. 07.04
  • 2018/III. negyedév 2018.09.26
  • 2018/IV. negyedév 2018.12.12