TrendFM

Fektessen döglődő brandbe

Írta: Fülöp Norbert - Készült: 2017. február 27.


Szerezzük meg egy ismert magyar márka vagy jónevű termék jogait, amely már csak tengődik, vagy meg is szűnt.

Aztán jöhet az arculat felfrissítése, a nosztalgia ügyes felébresztése és az újrapozicionálás – például érdekesebb, igényesebb, fiatalosabb termékvonallal. Szenzációsan sikerült ez a Zwack gyomorkeserűnek, elég jól a Tisza cipőnek, viszont gyengén a Caolának (kozmetikai, vegyipari cikkek). Az erőteljes újrapozicionáláson most dolgozik a kínai Wink, amely szintén hazai cipőmárka (érdemes ránézni a friss arculatukra: www.winkstores.com).




Árfolyamok

EUR: 309.3CHF: 268.43USD: 258.07
 

Legnépszerűbb cikkek

Karácsony Zoltán: Karrier tippek

Mire jó egy üzleti kapcsolatépítő klub?

Két évvel ezelőtt részletesen foglalkoztam az üzleti kapcsolatépítő klubokkal a Haszon magazin hasábjain. A közelmúltban Végvári-Nagy Kyra  és Végvári Tibor kommunikációs szakemberek meghívtak a Rapid Business nevet viselő rendez...
Tovább >>
Luxusgonddal küzdenek a franciák, legalábbis innen nézve. Az EU második legnépesebb nemzete szereti az életet, szereti a jóléti államot és forradalmi múltja ellenére utálja a változásokat. Az elnök munkaügyi reformja, illetve a szak...
Tovább >>