Fektessen döglődő brandbe

Írta: Fülöp Norbert - Készült: 2017. február 27.


Szerezzük meg egy ismert magyar márka vagy jónevű termék jogait, amely már csak tengődik, vagy meg is szűnt.

Aztán jöhet az arculat felfrissítése, a nosztalgia ügyes felébresztése és az újrapozicionálás – például érdekesebb, igényesebb, fiatalosabb termékvonallal. Szenzációsan sikerült ez a Zwack gyomorkeserűnek, elég jól a Tisza cipőnek, viszont gyengén a Caolának (kozmetikai, vegyipari cikkek). Az erőteljes újrapozicionáláson most dolgozik a kínai Wink, amely szintén hazai cipőmárka (érdemes ránézni a friss arculatukra: www.winkstores.com).




Árfolyamok

EUR: 312.6CHF: 268.4USD: 266.52
 

Legnépszerűbb cikkek

A fluktuáció megbénítja a vállalatokat. Különösen munkaerőhiány idején a cég létét veszélyezteti. Mi okozza a nem kívánt távozásokat? Hogyan reagáljon erre a vezető? Erre is válaszolt saját tapasztalatai alapján Csikós-Nagy Katalin, a HR Ev...
Tovább >>