Webre vitt viszonyok

Írta: Haszon - Készült: 2014. szeptember 16.

A közösségi médiában zajlik a helykeresés, persze a Facebook árnyékában.


Ennek egyik példája a szerelmespárokra fókuszáló fejlesztés. A „Between” (between.us) alkalmazást ifjú dél-koreai programozók találták ki, és már közel 4 millióan töltötték le, főleg Ázsiában. A párok találkáikat, fotóalbumukat szervezhetik vele közösen – és mindezt csak ők látják. Chatelnek, följegyzik kapcsolatuk történetét, és így a pasik se felejtik el a 100 napos jubileumot. Az alapítók szerint a Facebook hátránya, hogy nincs benne olyan virtuális hely, amit csak az ember párja lát. Éppen ezért a Betweenen csak egy kapcsolata lehet a felhasználónak. (Törölni is egyszerű, így napi 300 segélykérés érkezik: miként állítható helyre, amit hirtelen haragból tüntettek el.) Az app ingyenes, bevételt a célzott hirdetések, az ajándékküldés és a smileyk (hangulatjelek) hoznak. Hasonlóak még a Couple.me, a Simply Us (smplyus.com) és az Avocado (avocado.io). Tágabb privát térre épít az amerikai Path.com, ahol legfeljebb 150 ismerőse lehet az embernek. A FamilyLeaf és a Storytree pedig a családokra fókuszál.




Árfolyamok

EUR: 312.6CHF: 268.4USD: 266.52
 

Legnépszerűbb cikkek

A fluktuáció megbénítja a vállalatokat. Különösen munkaerőhiány idején a cég létét veszélyezteti. Mi okozza a nem kívánt távozásokat? Hogyan reagáljon erre a vezető? Erre is válaszolt saját tapasztalatai alapján Csikós-Nagy Katalin, a HR Ev...
Tovább >>