Webre vitt viszonyok

Írta: Haszon - Készült: 2014. szeptember 16.

A közösségi médiában zajlik a helykeresés, persze a Facebook árnyékában.


Ennek egyik példája a szerelmespárokra fókuszáló fejlesztés. A „Between” (between.us) alkalmazást ifjú dél-koreai programozók találták ki, és már közel 4 millióan töltötték le, főleg Ázsiában. A párok találkáikat, fotóalbumukat szervezhetik vele közösen – és mindezt csak ők látják. Chatelnek, följegyzik kapcsolatuk történetét, és így a pasik se felejtik el a 100 napos jubileumot. Az alapítók szerint a Facebook hátránya, hogy nincs benne olyan virtuális hely, amit csak az ember párja lát. Éppen ezért a Betweenen csak egy kapcsolata lehet a felhasználónak. (Törölni is egyszerű, így napi 300 segélykérés érkezik: miként állítható helyre, amit hirtelen haragból tüntettek el.) Az app ingyenes, bevételt a célzott hirdetések, az ajándékküldés és a smileyk (hangulatjelek) hoznak. Hasonlóak még a Couple.me, a Simply Us (smplyus.com) és az Avocado (avocado.io). Tágabb privát térre épít az amerikai Path.com, ahol legfeljebb 150 ismerőse lehet az embernek. A FamilyLeaf és a Storytree pedig a családokra fókuszál.




Árfolyamok

EUR: 305.79CHF: 275.58USD: 263.07
 

Karácsony Zoltán: Karrier tippek

Hogyan keres új munkaerőt a Mercedes?

„Kecskemét most is jó hely, azonban a várossal azon dolgozunk, hogy még élhetőbb legyen. Ha vannak jó munkahelyek, minőségi óvodák, iskolák, szórakozási lehetőségek, akkor nehezebben csábítható el magasabb fizetési ígérettel a...
Tovább >>
Károly világa

A francia elnökválasztás igazi tétje

Luxusgonddal küzdenek a franciák, legalábbis innen nézve. Az EU második legnépesebb nemzete szereti az életet, szereti a jóléti államot és forradalmi múltja ellenére utálja a változásokat. ...
Tovább >>