Webre vitt viszonyok

Írta: Haszon - Készült: 2014. szeptember 16.

A közösségi médiában zajlik a helykeresés, persze a Facebook árnyékában.


Ennek egyik példája a szerelmespárokra fókuszáló fejlesztés. A „Between” (between.us) alkalmazást ifjú dél-koreai programozók találták ki, és már közel 4 millióan töltötték le, főleg Ázsiában. A párok találkáikat, fotóalbumukat szervezhetik vele közösen – és mindezt csak ők látják. Chatelnek, följegyzik kapcsolatuk történetét, és így a pasik se felejtik el a 100 napos jubileumot. Az alapítók szerint a Facebook hátránya, hogy nincs benne olyan virtuális hely, amit csak az ember párja lát. Éppen ezért a Betweenen csak egy kapcsolata lehet a felhasználónak. (Törölni is egyszerű, így napi 300 segélykérés érkezik: miként állítható helyre, amit hirtelen haragból tüntettek el.) Az app ingyenes, bevételt a célzott hirdetések, az ajándékküldés és a smileyk (hangulatjelek) hoznak. Hasonlóak még a Couple.me, a Simply Us (smplyus.com) és az Avocado (avocado.io). Tágabb privát térre épít az amerikai Path.com, ahol legfeljebb 150 ismerőse lehet az embernek. A FamilyLeaf és a Storytree pedig a családokra fókuszál.




Árfolyamok

EUR: 317.33CHF: 268.98USD: 268.76
 

Legnépszerűbb cikkek

Hirdessen a Haszon Magazinban

Hirdetés ügyben kérem keressen minket a hirdetes@haszon.hu email címen, vagy tekintse meg a média kiajánlókat.

Izgalmas két napnak ígérkezik a városi életmód legújabb trendjeiről szóló beszélgetések sora a Loffice közösségi irodában a Startup Safary fesztivál keretében április 19-20-án. Kiderül például, hogyan mennek a vegán éttermek, miként dolgozi...
Tovább >>

Változnak az „A lap” megjelenések!
  • 2018/I. negyedév 2018. 04.04
  • 2018/II. negyedév 2018. 07.04
  • 2018/III. negyedév 2018.09.26
  • 2018/IV. negyedév 2018.12.12