Vásárlás az autóból

Írta: Haszon - Készült: 2010. október 25.

Az online és a személyes vásárlást kombinálja a Tesco áruházlánc egy angliai kísérleti projektjében Hertfordshire-ben. Azokra a fogyasztókra épít, akik munka után végzik a bevásárlást, de nem szeretnek bevásárlókocsit tologatva hosszabb időt vásárlással tölteni.



Aki élni akar a lehetőséggel, az a tesco.com oldalról még munkaidőben megrendelheti a kinézett élelmiszerárut, majd két órán belül átveheti a rendelését az áruház parkolójában, egy erre kijelölt helyen. Az áruházlánc ezért 2 font kezelési költséget számít fel, ám megspórolható a sorban állás. Ha mégis várakozni kell, az autóban ülve, zenét hallgatva gyorsabban telik az idő. Ha bejön a kísérlet, a Tesco kiterjeszti ezt a szolgáltatást (Angliában drive-through shoppingnak hívják) más áruházakra is.




Árfolyamok

EUR: 315.83CHF: 280.41USD: 279.4
 

Legnépszerűbb cikkek

Hirdessen a Haszon Magazinban

Hirdetés ügyben kérem keressen minket a hirdetes@haszon.hu email címen, vagy tekintse meg a média kiajánlókat.

Izgalmas két napnak ígérkezik a városi életmód legújabb trendjeiről szóló beszélgetések sora a Loffice közösségi irodában a Startup Safary fesztivál keretében április 19-20-án. Kiderül például, hogyan mennek a vegán éttermek, miként dolgozi...
Tovább >>

Változnak az „A lap” megjelenések!
  • 2018/I. negyedév 2018. 04.04
  • 2018/II. negyedév 2018. 07.04
  • 2018/III. negyedév 2018.09.26
  • 2018/IV. negyedév 2018.12.12