Yellow Bird Day: Egynapos csivitelés szeptember 8-án a tartalommarketingről

A hazai üzleti életben egyedülálló kezdeményezés részesei lehetnek azok, akik regisztrálnak az első, a Kereskedelmi Marketing ügynökség rendezésében magvalósuló Yellow Bird Day-re. A szervezők szeptember 8-ára, keddre egésznapos beszélgető show-t szerveztek a tartalommarketingről, A-listás szakértőkkel és piacvezető cégek ügyvezetőivel, tulajdonosaival.

A program mindenki számára díjtalan, az esemény online, élőben fog futni, a részvétel mindössze regisztrációhoz kötött. Regisztrálni az esemény weboldalán lehet:

 https://kereskedelmimarketing.hu/yellowbird

A beszélgető show-n a következő, aktuális témákkal várják a magyar cégvezetőket:

  • Direktben eladni VS. tartalommarketinggel bizalmat építeni?
  • A mesterséges intelligencia hozza meg az áttörést a marketingben.
  • A Covid kikényszerítette a neuromarketing alapú értékesítési modellt, mit jelent ez?
  • Döntési preferenciák: ezeket a tartalmakat olvassák jelenleg a fogyasztók.
  • Ezek a külföldi tartalommarketing stratégiák lettek itthon is sikeresek.

A Yellow Bird Day programja

A program reggel nyolckor kezdődik, méghozzá egy nagy bejelentéssel, amely a szervezők ígérete szerint komoly hatással lehet a cégek életére.

Mi kérdezünk, ők válaszolnak

Reggel 9-kor indul az óránkénti csivitelés a tartalommarketingről a Zepter vezetőjével, a Cégmenedzser vezetőjével, a Mapei marketing vezetőjével. A 16 óráig tartó beszélgetés-sorozatban egy országos újdonságot is bemutatnak, amellyel ma egy cég a legtökéletesebb tartalommarketing stratégiát alkothatja meg.

Csivitelős Hatos

17 órakor indul az egyórás kerekasztal beszélgetés a tartalommarketing Covid alatt bekövetkezett előretöréséről, használatáról, hibáiról, valós hazai és külföldi példákkal bemutatva. A Csivitelős Hatos tagjai:

Csikesz Erika, a TV2 Médiacsoport Zrt. értékesítési igazgatója
Kőszegi András, az OnBrands tulajdonosa, márkatanácsadó
Tari Attila, a Haszon Magazin lapmenedzsere
Farkas Dániel, a Star Network szakmai vezetője, résztulajdonosa
Szabácsik Gergely, a Kereskedelmi Marketing (Yellos Bird) ügyvezető igazgatója
Jagodics Rita, a Kereskedelmi Marketing (Yellow Bird) tulajdonosa

Regisztráljon még ma, ha érdeklik a következő témák:

  • 2020 legfontosabb témája a marketing területéről
  • Magyarország és a világ legproduktívabb content marketing stratégiái
  • A tartalommarketing stratégia alkalmazási módszertana
  • I. – azaz a mesterséges intelligencia előretörése a marketingben
  • Az új ügyfélélmény kialakítása
  • A digitális marketing és a tartalommarketing házassága
  • Kommunikációs platformok, ahonnan egy magára valamit is adó cég 2021-ben nem hiányozhat

Regisztráció ITT.