Az autó 5,03 méter hosszú, 1,95 méter széles, 1,5 méter magas és 3 méteres tengelytávolságú. A motorháztető alatt egy 1,5 literes 4 hengeres turbómotor található, mely SAIC-tól származó erőforrás 156 lóereje és 230 Nm-es nyomatéka sosem érkezik meg közvetlenül a kerekekre, a benzines egység kizárólag elektromos energiát termel a 40,2 kWh kapacitású lítium-vas-foszfát akkumulátorba. Az autó összteljesítménye 343 lóerő - írja a HVG.
Az 5,9 másodperces 0-100-as gyorsulású, 200 km/h-ra korlátozott végsebességű Electra L7 az engedékeny kínai CLTC-szabvány szerint 1400 kilométeres hatótávú, és nagyjából 300 kilométert képes megtenni tisztán elektromos módban. A Tesla Model S és a Mercedes EQE versenytársa lehet.
A Toyota sem akar lemaradni. A japán gyártó szeptemberben mutatta be bZ7-es elektromos csúcsszedánját, amely 5130 milliméter hosszú, 1965 milliméter széles és 1506 milliméter magas. A tengelytáv és a tömeg is tekintélyes: előbbi 3020 milliméter, utóbbi pedig 2275 kilogramm. A meghajtásról egy 278 lóerős Huawei villanymotor gondoskodik.
Olvasd el ezt is!