Jókora felhördülést váltott ki, amikor a Ford bejelentette az Európában meghatározó modelljei, a Fiesta, a Mondeo és a Focus halálát.
A Mustang lehet a fókuszban
A Ford vezér elmondta, hogy a valódi autórajongóknak szánt modelljeik – mint a Mustang, Bronco és Raptor – eddig nem élveztek prioritást, de a jövőben ezekre helyeznék a hangsúlyt. Szerinte ennek egyértelmű jele a brutális és méregdrága Mustang GTD megalkotása volt.
A Fiesta és a Mondeo beszántása jelentősen rontotta a Ford európai helyzetét. Az eladások júniusig 16,9 százalékkal csökkentek, a márka piaci részesedése pedig 4,1-ről 3,3 százalékra zsugorodott. Ha jövőre a Focus gyártása is leáll, a számok tovább romolhatnak - írja a Totalcar.
Exlorer és Mustang
Áprilisban írtunk arról, hogy sokat késett, de mostanra elkezdődött a Ford 600 kilométeres hatótávot ígérő új villanyautójának, a Explorernek a forgalmazása. Az új Explorer 4,46 méter hosszú, 2,77 méter a tengelytávolsága, 450 literes a csomagtartója, valamint hat különböző színben kapható. A SUV 15,9 millió forinttól érhető el nálunk.
Februárban pedig arról számoltunk be, hogy Magyarországon is elérhető a legújabb Ford Mustang két erősebb kivitele. Az egyik típus teljesítménye a 450 lóerőt is meghaladja. Persze az izomautókhoz izmos árcédula (26-27 millió forint) is tartozik.
Az egyik legnépszerűbb használtautó a Ford Focus
Nemrég írtunk arról, hogy augusztusban a DataHouse előzetes adatai szerint 73 ezer személygépkocsi cserélt gazdát, 3,5 százalékkal több, mint egy évvel korábban. Már szinte biztos, hogy idén megdől a használtautó-piac forgalmának 2022-ben elért 825 ezres csúcsa - közölte a JóAutók.hu.
Az alsóközépkategória legnépszerűbb modelljei közé tartozik az Opel Astra, a Ford Focus, a Volkswagen Golf és a Skoda Octavia. A kisautók listáját a Suzuki Swift vezeti, amelyet az Opel Corsa és a Volkswagen Polo követ. A leggyakoribb tíz modell között a felsőközépkategória a Volkswagen Passattal, a BMW 3-as szériával, valamint az Audi A4-gyel képviselteti magát.