Már 21 országban tanulhatnak a gyerekek programozást és a digitális írástudást egy hazai alapítású cég élményalapú módszerével.


​Új partnerekkel bővültek

A hazai alapítású programozóiskola, a Logiscool július óta Nigériában, tavasz óta pedig Dél-Afrikában is jelen van, vagyis a pandémia közben is képesek voltak új partnereket bevonni. Csitári Gyula, a cég egyik alapítója szerint ez egy óriási lépés, hiszen kevés magyar központtal rendelkező oktatási franchise vetette meg eddig a lábát az afrikai kontinensen. Tőkebefektetési szempontból a piac mérete, a benne rejlő innovációs lehetőségek és az állandó kereslet adják a vonzó alapokat, tette hozzá.

​Saját oktatási módszer

A cég annak is köszönheti sikerét, hogy gyorsan reagáltak a járvány kihívásaira. A pandémia miatt hirtelen megnőtt az online oktatási programok iránti kereslet, és a cég pár hónap alatt átalakította a teljes, digitális írástudást oktató termék portfólióját. A 6-18 éveseket egyedi módszerrel tanítják, saját fejlesztésű, a diákok életkorához igazodó oktatási platformot használnak. Iskolai és online kurzusokat, workshopokat, illetve táborokat is szerveznek. Az első Logiscool 2014-ben nyitotta meg kapuját, gyorsan növekvő franchise hálózatukban mára már több mint 100 ezer gyerek kezdett el programozni tanulni a világ 21 országában.

The Conversation

Friss

Fotó:Shutterstock

Ha zavarnak a szeméthegyek, itt és most te is tehetsz ellenük, mutatjuk

Hétfőtől lehet regisztrálni a legnagyobb belföldi hulladékgyűjtő eseményre, a TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta Magyarországért akcióra - mondta Steiner Attila, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) államtitkára. Mutatjuk, hol.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó:Shutterstock

Orbán Viktor elmondta, mikor és hogyan kapnak vissza 600 milliárdot a családok

Az oltás működik, Magyarország működik – mondta a kormányfő az Országgyűlés őszi ülésszakának megnyitásaként. A miniszterelnök több fontos intézkedést is bejelentett, ezeket foglaljuk össze.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó:Lounge Group

Két marketingmegoldás, ami még a szakmai guruk elismerését is kivívta

Az elmúlt másfél év legjobb szakmai megoldásának nevezték a Coca Cola és a Burger King egy-egy aktivitását a jövő heti budapesti Marketing Summitra készülő vállalati és ügynökségi vezetők. Újfent bebizonyosodott, hogy az önazonos reklám az, ami igazán hatásos.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!