Klekner Péter ügyvezető a tőle megszokott módon, a cég közöségi oldalán, személyesen kért elnézést az ügyfelektől, amiért a katázás átalakítása miatt kialakult futárhiány fennakadásokat okoz a rendelések teljesítésében.
Az utóbbi napokban sajnos sokan tapasztalhattátok, hogy jóval nehezebben tudtok aznapi szállítási időablakokat foglalni.Péter most néhány mondatban összefoglalja a mai ügyvezetői e-mailben kicsit bővebben is leírtakat, azt, hogy hogyan alakult ki a jelenlegi helyzet és mit teszünk annak érdekében, hogy visszatérjünk a jól megszokott szolgáltatási színvonalra, amit tőlünk elvártok és mi is magunktól. Őszintén sajnáljuk a kialakult helyzetet, és kérjük, amennyire lehet, legyetek velünk türelmesek! Köszönjük, hogy meghallgattátok őt
-olvasható a cég közösségi oldalán közzétett videóüzenet felvezetőjében.
Klekner Péter a bocsánatkérés mellett azt is felidézte, hogy számos futár katázott, de ez a lehetőség augusztus végével megszűnt. Bár a cég lehetőséget biztosít arra, hogy főállásban folytassák (erről itt írtunk), ezt sokan nem vállalták.
A kifli.hu ezért új munkatársakat toboroz, akiket be is kell tanítani, hogy a cégtől elvárt és megszokott színvonalon végezhessék a munkájukat. A kellemetlenségért elnézést kért az ügyvezető.