A Ryanair vezérigazgatójának stílusa elfogadhatatlan és hagy maga után kivetnivalót - közölte a gazdaságfejlesztési miniszter az MTI-vel.
Nagy Márton közleményében kiemelte,
Bárcsak akkor is ilyen gyorsan születnének meg a légitársaság válaszai, amikor a magyar állampolgárok fordulnak hozzá ügyfélpanasszal. Reméljük, hogy nem ilyen arroganciával kezelik az utasok problémáit, bár a kialakult gyakorlatuk nem túl empatikus a tapasztalatok szerint
Nem értjük a kettős mércét. Ha a Ryanair ugyanilyen adót például Németországban, Hollandiában, Svédországban és Franciaországban gond nélkül, jogkövető módon befizet - és ezzel kapcsolatban semmilyen problémát nem jelez -, miért épp a magyar eljárással akad gondja
- fogalmazott a gazdaságfejlesztési miniszter.
Hangsúlyozta, persze teljesen érthető, hogy egy multinacionális cég a profitot védi, nem pedig a magyar családokat.
Mindenkitől elvárjuk azonban a tisztességes és jogkövető magatartást - a Ryanairtől is. Aki pedig nem így lép fel, azzal szemben a magyar hatóságok intézkedni fognak
– fogalmazott Nagy Márton
A légitársaság kirohanásáról az extraprofitadó ügyében ITT olvashatsz.