Nem lesz a C-SUV kategóriában olcsóbb autó Magyarországon a Dacia Bigsternél. 10 millió forinton nyit, árban a legközelebbi versenytárs 11,7 millió forinttól érhető el.
9 999 999 forintért egy Essential alapfelszereltségű, 140 lóerős lágyhibrid TCe 140 modell vezethető haza. A 130 lovas összkerekes lágyhibrid TCe 130 eggyel magasabb felszereltséggel 11,8 millió forinton nyit, a 155 lóerős normál hibrid Bigster pedig szintén 11,8 millió forinttól indul. Utóbbi 1,8 literes 4 hengeres benzines modell Journey felszereltséggel 12,5 millió forintot kóstál. A Bigsterből dízel változat nem készül - írja a HVG.
Ennyibe kerülnek a versenytársak
A Totalcar összegyűjtötte, hogy mennyibe kerülnek a Bigster legolcsóbb konkurensei. Az MG HS 11,6 millió forintról indul, a szintén Kínából érkező Dongfeng T5 Evo 13,5 forint. Hagyományos benzinmotorral 12,1 millióért már van Hyundai Tucson, illetve kedvezménnyel 12,5-ért régi Opel Grandland. A Ford Kuga már 13,6 millió forinttól elérhető, de utána már egy hibrid Toyota Rav4 15,8 millió, míg a Volkswagen Tiguan már a 16 milliós ársávban mozog.
Ezeket az új autókat veszik a magánvásárlók
Nemrég közöltünk egy listát arról, hogy a magyar magánszemélyek tavaly milyen új autókat vásároltak. 1000 darab feletti eladást kilenc autónál regisztrált a Datahouse. Két Suzuki az élen (S-Cross, Vitara), harmadik a Toyota Yaris Cross, a Dacia Duster akilencedik.