A közúti közlekedés kétségtelenül a történelmének egyik legnagyobb áttörése előtt áll, ezzel párhuzamosan társadalmunk számára elengedhetetlen a Párizsi klímaegyezmény CO2 célkitűzéseinek teljesítése. Ezek alapján kijelenthető, hogy az akkumulátor-alapú elektromobilitás nem megkerülhető, hiszen jelenleg a legígéretesebb és leggyorsabban fejlődő technológia, amely hamarosan nagy tömegben válik használhatóvá. Ezen áttörés támogatásához, jól fejlett töltési infrastruktúra fejlesztésére és kiépítésére van szükség: ezért alapította a Porsche Holding Salzburg a MOON márkát, ami különleges központjaival, a MOONCITY állomásokkal hivatott népszerűsíteni az emobilitást.



A MOON támogatni kívánja az elektromobilitás széleskörű használatát, ezért a márka kommunikációjában minden az elektromos energiagazdálkodás körül forog, az otthoni fali töltőkön és energiatárolási, illetve fotovoltaikus rendszereken át, a köztéri gyorstöltő állomásokig. Emellett a MOON a névadója az „új elektromobilitási tudásközpontoknak" a MOONCITY bemutatótermeknek.

A MOONCITY koncepcióról

Az emberek média- és fogyasztói magatartása a digitalizáció eredményeként jelentősen megváltozott. Az autóipar egyik legnagyobb átalakulási folyamatának vagyunk a szemtanúi, és minden, ami új, az a fogyasztók körében megnövekedett információigényhez vezet, ezt pedig a legjobb egy személyes tanácsadás keretei között átadni, a digitális/virtuális világ információdömpingje mellett. Ha pedig ezt az utca emberei egy könnyen elérhető, forgalmas helyen, vagy éppen a belvárosban, egyéb programjaik között kaphatják meg, azzal közelebb kerülhet hozzájuk maga az emobilitás is. A MOONCITY Store-ok lényegében olyan impozáns, informatív tájékoztatási pontok, ahová az, aki betér, mindent megkaphat az emobilitásról. De hogyan is néz majd ki ez a gyakorlatban? Hazánkban 2 store is nyílik majd a jövőben, az egyik Budaörsön, a másik Budapest belvárosában.

MOONCITY E-Mobility Budaörs 

A budaörsi bemutatóterem működtetésének célja az emobilitás edukációja, a MOON töltési know-how és infrastruktúra bemutatása, tanácsadás otthoni, illetve irodai töltőpontok kialakításával kapcsolatban, a Volkswagen Csoport elektromosautóinak márkafüggetlen bemutatása. A napi működést tesztvezetési lehetőség egészíti ki, az épület elé telepített MOON töltő állomások (4 db) pedig élesben is betekintést adhatnak majd a technológia működésébe. A budaörsi store-ban csakúgy, mint a MOON salzburgi és bécsi bemutatótermében a hangsúly az edukáción lesz.

MOONCITY Pop-Up Store (Fröccsterasz)

A MOONCITY Pop-Up Store a Fröccsterasz területén kerül felépítésre. A célja az, hogy egy forgalmas, belvárosi területen népszerűsítse az emobilitást és szolgáljon naprakész elektromosautó töltési know-how tanácsadással és elektromos töltők bemutatásának a lehetőségével. A helyszínen felállított konténerben 1 db elektromosautó és 1 db MOON töltő oszlop, illetve egy otthoni falitöltő készülék kerül kiállításra. A MOONCITY Pop-Up Store így az élményre helyezi a hangsúlyt, és azt a célt szolgálja majd, hogy a Deák téren átsétálva, a Pop-Up Store -ba be-be tekintgetve kaphassanak az érdeklődők élménymorzsákat az elektromos autózás világából. (X)

The Conversation

Friss

FotóShutterstock

A Continental válasza Lázár kirohanására: kész visszaadni a támogatás egy részét

Az állami támogatás dolgozói létszámmal kapcsolatos feltételeit valóban nem tudják teljesíteni az autóipar lejtmenete miatt, de mindezt már korábban jelezték a kormánynak. A cég kész visszafizetni a támogatás egy részét.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Shutterstock

Jó hír a fogyasztóknak és az állatartóknak: kikerülhet az antibiotikum a takarmányból

Egyedülálló takarmány-adalékanyag kifejlesztésén dolgozik a Dr. Bata Zrt. A kifejleszteni kívánt termék preventív alkalmazásával csökkenhetne vagy teljesen elhagyható lenne az antibiotikumok felhasználása, ezért egészségesebb állományt és a gyarapodási mutatók javulását várják a szakemberek.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Shutterstock

Rendeződhet-e az állami és magánegészségügy viszonya?

A magánegészségügy felemelkedése már évtizedes történet, lassan egyre inkább igénybe veszi a lakosság, mint az állami egészségügyi ellátást, holott a legtöbben fizetik a TB-t. Emellett az állami egészségügyi kezelések nem minden esetben mérhetők össze komplexitásukban, előfordul, hogy egy-egy fontos szűrésre vagy beavatkozásra magánintézménybe küldik a pácienseket. Idén még nagyobb lett a szakadék a két intézményi forma közt, a piac rohamos gyorsasággal alakul át e téren is.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!