A vendégkört is lenyűgözi az innovatív fizetési mód
Fotó: Unicredit Bank

A vendégkört is lenyűgözi az innovatív fizetési mód

Gajer Emese vállalkozó története bizonyítja, az UniCredit Bank SoftPOS fizetési megoldása egy egyéni vállalkozónál is előnyt jelent.


Gajer Emese vállalkozó tapasztalata is alátámasztja azt a trendet, miszerint egyre többen fizetnek bankkártyával az üzletekben. A Magyar Nemzeti Bank friss adatai szerint ugyanis 2024 második negyedévében 10,7 százalékkal emelkedett a kártyás tranzakciók száma az előző év hasonló időszakához képest.

A vendégköröm 90 százaléka bankkártyával fizet, nem készpénzzel

– magyarázza a lakberendezés mellett alakformáló szalont is üzemeltető Emese, hogy miért vezette be vállalkozásainál a kártyás fizetési lehetőséget.

Gajer Emese lakberendezőként home staging szolgáltatással is foglalkozott, amikor felmerült, hogy több lábon kellene állnia. Elsőre ugyan kockázatosnak tűnt a Covid-időszak alatt nyitni egy infrabiciklis alakformáló stúdiót, ám az idő őt igazolta.

Különálló helyiségekbe, a járványügyi előírásoknak megfelelően rendeztem el az infraeszközöket, emiatt sokan kezdtek el járni

– meséli.

A sikerhez Emese bátorsága mellett a technológiai újítások iránti nyitottsága is hozzájárult. Az UniCredit Banktól igényelte a SoftPOS-t, egy mobiltelefonra letölthető alkalmazást, amely lehetővé tette, hogy a készülékét kártyaelfogadó terminállá alakítsa. Az akkoriban újdonságnak számító telefonterminál pedig nemcsak őt nyűgözte le, hanem a vendégkörét is.

A SoftPOS innovatív és praktikus, hiszen elég egy applikációt letölteni, a vendégeim pedig mindig rácsodálkoznak, hogy nem egy terminálhoz, hanem a telefonomhoz kell érinteni a kártyájukat

– mondja. „További előny, hogy ez egy környezetbarát és költséghatékony fizetési megoldás, hiszen nincs szükség arra, hogy kártyaelfogadó terminált vásároljak vagy béreljek. Ráadásul nemcsak az infrastúdióban, hanem a lakberendezési munkáim során is használhatom, hiszen a telefonom mindig nálam van” – teszi hozzá.

Bár Emese világéletében vállalkozó volt, nincsen pénzügyi, gazdasági végzettsége. Esztétikai érzéke, bátorsága, továbbá a munka és magánélet egyensúlya iránti vágya sarkallta arra, hogy egyéni vállalkozó legyen. Pénzügyi döntéseiben az UniCredit Bank már kezdetek óta partnere, a bank szolgáltatásaival ugyanis még magánszemélyként ismerkedett meg. A kedvező konstrukciók, a rugalmas és barátságos ügyintézők miatt nem volt kérdés számára, hogy a vállalkozói számláját is itt nyitja meg, ahogy az sem, hogy a telefonos POS-szolgáltatást is innen veszi igénybe.

Fotó: UniCredit Bank

Gajer Emese örömmel vesz részt az UniCredit Bank kkv-knak szóló kampányában. A „Minden vállalkozás egy történet” mottójú kommunikációs kampányban az UniCredit Bank ügyfelei mutatják meg saját példájukon keresztül, hogyan tudja a bank támogatni a munkájukat, a fejlődésüket stabil pénzügyi háttér biztosításával a számukra leginkább megfelelő finanszírozási formák, pénzügyi megoldások segítségével. (x)

A kampány kisfilmjei itt nézhetőek meg: unicreditbank.hu/vallalkozasok.

Ne hagyd ki!