Gajer Emese vállalkozó története bizonyítja, az UniCredit Bank SoftPOS fizetési megoldása egy egyéni vállalkozónál is előnyt jelent.
Gajer Emese vállalkozó tapasztalata is alátámasztja azt a trendet, miszerint egyre többen fizetnek bankkártyával az üzletekben. A Magyar Nemzeti Bank friss adatai szerint ugyanis 2024 második negyedévében 10,7 százalékkal emelkedett a kártyás tranzakciók száma az előző év hasonló időszakához képest.
A vendégköröm 90 százaléka bankkártyával fizet, nem készpénzzel
– magyarázza a lakberendezés mellett alakformáló szalont is üzemeltető Emese, hogy miért vezette be vállalkozásainál a kártyás fizetési lehetőséget.
Gajer Emese lakberendezőként home staging szolgáltatással is foglalkozott, amikor felmerült, hogy több lábon kellene állnia. Elsőre ugyan kockázatosnak tűnt a Covid-időszak alatt nyitni egy infrabiciklis alakformáló stúdiót, ám az idő őt igazolta.
Különálló helyiségekbe, a járványügyi előírásoknak megfelelően rendeztem el az infraeszközöket, emiatt sokan kezdtek el járni
– meséli.
A sikerhez Emese bátorsága mellett a technológiai újítások iránti nyitottsága is hozzájárult. Az UniCredit Banktól igényelte a SoftPOS-t, egy mobiltelefonra letölthető alkalmazást, amely lehetővé tette, hogy a készülékét kártyaelfogadó terminállá alakítsa. Az akkoriban újdonságnak számító telefonterminál pedig nemcsak őt nyűgözte le, hanem a vendégkörét is.
A SoftPOS innovatív és praktikus, hiszen elég egy applikációt letölteni, a vendégeim pedig mindig rácsodálkoznak, hogy nem egy terminálhoz, hanem a telefonomhoz kell érinteni a kártyájukat
– mondja. „További előny, hogy ez egy környezetbarát és költséghatékony fizetési megoldás, hiszen nincs szükség arra, hogy kártyaelfogadó terminált vásároljak vagy béreljek. Ráadásul nemcsak az infrastúdióban, hanem a lakberendezési munkáim során is használhatom, hiszen a telefonom mindig nálam van” – teszi hozzá.
Bár Emese világéletében vállalkozó volt, nincsen pénzügyi, gazdasági végzettsége. Esztétikai érzéke, bátorsága, továbbá a munka és magánélet egyensúlya iránti vágya sarkallta arra, hogy egyéni vállalkozó legyen. Pénzügyi döntéseiben az UniCredit Bank már kezdetek óta partnere, a bank szolgáltatásaival ugyanis még magánszemélyként ismerkedett meg. A kedvező konstrukciók, a rugalmas és barátságos ügyintézők miatt nem volt kérdés számára, hogy a vállalkozói számláját is itt nyitja meg, ahogy az sem, hogy a telefonos POS-szolgáltatást is innen veszi igénybe.
Fotó: UniCredit Bank
Gajer Emese örömmel vesz részt az UniCredit Bank kkv-knak szóló kampányában. A „Minden vállalkozás egy történet” mottójú kommunikációs kampányban az UniCredit Bank ügyfelei mutatják meg saját példájukon keresztül, hogyan tudja a bank támogatni a munkájukat, a fejlődésüket stabil pénzügyi háttér biztosításával a számukra leginkább megfelelő finanszírozási formák, pénzügyi megoldások segítségével. (x)
A kampány kisfilmjei itt nézhetőek meg: unicreditbank.hu/vallalkozasok.