Használt, mégis újszerű irodabútorok tizedannyiért
Fotó: CONTENTNMORE

Használt, mégis újszerű irodabútorok tizedannyiért

A környezettudatosság napjainkban egyre fontosabb szerepet kap mind az egyéni, mind a vállalati döntéshozatalban. Ebben a kontextusban sokan döntenek úgy, hogy használt, de minőségi irodabútorokkal rendezik be az irodai környezetüket, csökkentve ezzel ökológiai lábnyomukat. Ezek a bútorok nemcsak költséghatékonyak, hanem stílusos és környezetbarát megoldást is jelentenek a modern munkahelyek számára. A tapasztalat azt mutatja, hogy a jól kiválasztott használt irodabútorokkal berendezett helyiségekben senki nem tudja megmondani, hogy azok újak, vagy sem, miközben a beszerzési áruk gyakran az új bútorok árának töredéke.


A használt irodabútorokkal kapcsolatos tévhitek gyakran táplálkoznak az előítéletekből és félreértésekből. Sokan gondolják, hogy a „használt” jelző automatikusan kopott, leselejtezett állapotot jelent, ám ez messze áll a valóságtól. A piacon elérhető használt bútorok gyakran alig különböznek az új daraboktól.A használt termékek megvásárlása nemcsak költséghatékony, hanem fenntartható választás is, amely segít csökkenteni a fogyasztói társadalom okozta környezeti terhelést.

Sokan attól tartanak, hogy a használt bútorok esetében kompromisszumot kell kötniük a minőség tekintetében. Ez azonban egyáltalán nincs így. A second hand irodabútorok és berendezési tárgyak minősége és állapota gyakran vetekszik az új termékekkel. Ezek nemcsak megbízhatóak, de esztétikailag is megállják a helyüket, az áruk pedig gyakran az újonnan vásárolt darabok mindössze 10-20%-a

– mutat rá Gábos Árpád, a használt irodabútorok terén kiemelten magas választékkal rendelkező Spider Sales Group vezetője.

Mire kell figyelni használt irodabútor vásárláskor?

A használt irodabútorok piacán egyre nagyobb a kínálat, ami lehetővé teszi, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő darabokat. Legyen szó nagyvállalati irodahálózat bővítéséről vagy egy kisvállalkozás első irodájának berendezéséről, a használt bútorok széles skálája szinte minden igényt kielégít. A bútorok állapota és minősége kifogástalan, hiszen a piacra kerülés előtt alapos szemrevételezésen és szükség esetén selejtezésen esnek át, ugyanakkor érdemes személyesen megnézni és kipróbálni a kiválasztott darabokat, mert egy fotó vagy leírás soha nem adhat teljes képet.

“A használt termékek vásárlása során fontos, hogy a vásárlók személyesen tekintsék meg a kínált bútorokat, mert csak így lehet valóban meggyőződni azok esztétikai és stabilitási állapotáról, és ez biztosítja, hogy a vásárlók valóban azt kapják, amit szeretnének. A minőség és stabilitás azonnal látszik a bútor megtekintésével és megérintésével. Ügyfeleink gyakran meglepődnek, amikor meglátják, milyen kiváló állapotban vannak a használt bútoraink” – tette hozzá a szakértő.

“Fontos számunkra, hogy minőségi, mégis megfizethető megoldásokat nyújtsunk a vásárlóinknak. Ezért minden bútort alaposan ellenőrzünk, mielőtt kínálatunkba kerül, és csupán azokat a darabokat kínáljuk eladásra, amelyek megfelelnek a szigorú minőségi követelményeknek. Egyedülálló módon képesek vagyunk akár 500 dolgozót is egységes környezetbe azonnal leültetni, nagyvállalatoktól és multiktól származó készletekből, így mindenki megtalálhatja a számára ideális megoldást, kedvező áron. Ahogy a szlogenünkben is szerepel: Ha beteszed az irodádba azt a bútort, amit nálunk vásárolsz, akkor senki nem mondja meg róla, hogy tized áron vagy tízszeres áron vásároltad” – hangsúlyozta a 2000 nm-es raktári készlettel rendelkező, használt irodabútorokra specializálódott vállalat vezetője.

Kényelem és funkcionalitás minden mennyiségben

Az irodabútorok piacán az íróasztalok, tárgyalóasztalok és forgószékek iránti érdeklődés évről évre növekszik. A munkahelyi környezet változásával együtt változnak a bútorokkal szemben támasztott igények is, így a mai modern irodákban egyre nagyobb szerepet kapnak az ergonomikus, kényelmes és multifunkcionális darabok. A legjobb, ha a vásárlók leendő irodájuk részletes tervrajzával érkeznek a telephelyre, az értékesítési szakértők pedig segítenek a megfelelő bútorok kiválasztásában.

„A bútorok ergonómiai kialakítása, az asztalok állítható magassága és a kényelem kulcsfontosságú szempontok az ügyfelek számára, amikor irodabútorokat választanak. A megfelelően kialakított irodai környezet jelentősen javíthatja a munkatársak produktivitását és csökkentheti az egészségkárosító tényezők kockázatát. Az olyan high-tech használt bútoraink, mint például a jelenleg raktáron lévő közel 300 darab motorosan állítható íróasztal, tökéletes megoldást nyújtanak ezen tényezők kiszűrésére, és jóval kedvezőbb áron megvásárolhatóak, mint az új darabok” – emeli ki Gábos Árpád.

Használt bútorokkal a fenntarthatóbb jövőért

A "zöld iroda" koncepciója nem csupán energetikai hatékonyságot és hulladékcsökkentést jelent, hanem kiterjed az irodai bútorokra is. A használt irodabútorok előnyben részesítése egyre több vállalatnál válik alapvetővé, mivel jelentősen hozzájárul az ökológiai lábnyom csökkentéséhez. A használt irodabútorok vásárlása tehát sokkal több, mint egyszerű gazdasági döntés. Ez egy olyan stratégiai választás, amely lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy aktív szerepet vállaljanak a környezeti fenntarthatóság előmozdításában.

“Egyre több korszerű használt termék jelenik meg a piacon, amelyek minőségben szinte megegyeznek az újakkal. A nagyvállalatok is egyre gyakrabban választanak használt bútorokat, egyrészt a gazdasági, másrészt a fenntarthatósági szempontokból eredően. Ez a gyakorlat egyszerre szolgálja a költségek csökkentését, és hozzájárul a vállalatok társadalmi felelősségvállalásának erősítéséhez is. “Használj Te is használtat, legyünk együtt zöldebbek!" – összegezte a Spider Sales Group vezetője. (x)


Ne hagyd ki!