A magyarok 49 százaléka szívesen vállalkozna, 51 százalékuk meg van arról győződve, hogy képes lenne működtetni egy céget.

Miért vállalkoznánk?

A megkérdezettek háromnegyede számára az önállóság vonzó, azaz hogy a magunk főnökei lehetünk. A második leggyakoribb érv a vállalkozói lét mellett az, hogy azzal foglalkozhatunk, ami a szenvedélyünk. 69 százalék gondolja ezt így. A harmadik legfontosabb szempont pedig az, hogy egy vállalkozás indításával extra bevételre tehetünk szert. Sokat nyom a latban az is, hogy vállalkozóként folyamatosan gyarapíthatjuk a tudásunkat és hogy magunk oszthatjuk be az időnket. Mindez az Amway Globális Vállalkozói Jelentés 2020 kiadványból derül ki.

Mibe kezdenénk?

A legtöbben (56 százalék) az e-kereskedelem iránt érdeklődik, de közel ugyanennyien tartják vonó üzleti lehetőségnek a közösségi értékesítést is. A tradicionális üzleti forma népszerűsége is töretlen, 51 százalék szívesen tevékenykedne így. Magyarországon egyébként a 3 év alattiak és a magasabb jövedelműek inkább gondolkodnak azon, hogy belevágnak egy saját vállalkozásba. És hogyan szereznénk ügyfeleket? 68 százalék az ismeretségi körében próbálkozna. A közösségi média a megkérdezettek szerint kiemelt jelentőségű egy vállalkozás sikerre vitelében, az ügyfélszerzésben és az eladás támogatásában is. A baj ott van, hogy 10-ből 4-en azt mondták: jelenleg nincs elég ismerősük a sikerhez. A felmérésben részt vevők negyedénél pedig a megfelelő tudása is hiányzik ahhoz, hogy sikeresen üzletelhessen a közösségi média felületeken.


Friss

©Morris71/123RF.COM

Ha vettél az Auchan-ban ebből a fagyiból, ne edd meg, szennyezett!

Visszahívott a forgalomból egy vaníliás pálcikás jégkrémet a forgalmazó Auchan Magyarország Kft. etilén-oxid növényvédő szer hatóanyaggal való szennyezettsége miatt, a meglévő készletet pedig zárolta - közölte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó:123RF

Kemény gyomrost kapott a KFC, a McDonald's és a Burger King a járványban

Az ágazati bértámogatások, a kormányzati intézkedések sokat segítettek tavaly a magyarországi gyorsétterem-láncoknak, ahol jellemzően bejelentve, borravaló nélkül dolgoznak a munkavállalók. De ez sem tudta megállítani a KFC, a McDonald's és a Burger King bevételeinek esését, az eredmények romlását.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó:123RF

Kivárnál az építkezéssel, felújítással, mert drága? Ráfizetsz

Az építőipari vállalkozások az építési költségek országos szinten 5-9 százalékos, Budapesten viszont több mint 10 százalékos áremelkedésére számítanak a második fél évben - közölte az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége (ÉVOSZ) az MTI-vel.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!


A magyarok 49 százaléka szívesen vállalkozna, 51 százalékuk meg van arról győződve, hogy képes lenne működtetni egy céget.

Miért vállalkoznánk?

A megkérdezettek háromnegyede számára az önállóság vonzó, azaz hogy a magunk főnökei lehetünk. A második leggyakoribb érv a vállalkozói lét mellett az, hogy azzal foglalkozhatunk, ami a szenvedélyünk. 69 százalék gondolja ezt így. A harmadik legfontosabb szempont pedig az, hogy egy vállalkozás indításával extra bevételre tehetünk szert. Sokat nyom a latban az is, hogy vállalkozóként folyamatosan gyarapíthatjuk a tudásunkat és hogy magunk oszthatjuk be az időnket. Mindez az Amway Globális Vállalkozói Jelentés 2020 kiadványból derül ki.

Mibe kezdenénk?

A legtöbben (56 százalék) az e-kereskedelem iránt érdeklődik, de közel ugyanennyien tartják vonó üzleti lehetőségnek a közösségi értékesítést is. A tradicionális üzleti forma népszerűsége is töretlen, 51 százalék szívesen tevékenykedne így. Magyarországon egyébként a 3 év alattiak és a magasabb jövedelműek inkább gondolkodnak azon, hogy belevágnak egy saját vállalkozásba. És hogyan szereznénk ügyfeleket? 68 százalék az ismeretségi körében próbálkozna. A közösségi média a megkérdezettek szerint kiemelt jelentőségű egy vállalkozás sikerre vitelében, az ügyfélszerzésben és az eladás támogatásában is. A baj ott van, hogy 10-ből 4-en azt mondták: jelenleg nincs elég ismerősük a sikerhez. A felmérésben részt vevők negyedénél pedig a megfelelő tudása is hiányzik ahhoz, hogy sikeresen üzletelhessen a közösségi média felületeken.


Friss

Fotó: Unsplash

Baromfi telepítés: ne bukd el a támogatást!

Szakmai ajánlásban foglalta össze a Baromfi Termék Tanács (BTT) a szülőpárállományok és a tenyészbaromfik maximális telepítési sűrűségi értékeit, amelyekre az állatjóléti támogatás igénybevételéhez van szükség.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!