A Vodafone 15 napra lekorlátozza az ügyfélszolgálatát. Mutatjuk a részleteket!

A Vodafone Magyarország közleménye szerint az alapszolgáltatásokban nem várható kimaradás, de egyebek között új készülékvásárlása, szerződéskötésre és szervizelésre nem lesz lehetőség július bizonyos napjaiban.



A Vodafone július 14-én nagyszabású informatikai korszerűsítésbe kezd, amely főleg az ügyfélszolgálati és a számlázási rendszereit érinti. Ennek okán egyes szolgáltatásai korlátozottan lesznek elérhetők. A legnagyobb leállás július 24-28 között várható.

Az üzletek és az online szolgáltatások is érintettek

A szolgáltatások korlátozása július 14-én kezdődik, 29-én pedig már egy teljesen új ügyfélszolgálati rendszer várja az ügyfeleket. Az alábbiakra lehet számítani:

  • július 14-28 között a cég nem kézbesít egyetlen feltöltőkártyás SIM kártyát sem. Ez eleinte csak az online megrendeléseket érinti, de július 24-től már az üzletekben sem lehet ilyen kártyát igényelni
  • július 19-28 között szünetel a mobil webshopos vásárlás, ez alatt az idő alatt nem lehet online formában új készüléket igényelni a vállalattól
  • július 24-28 között leállnak a Vodafone online és offline ügyintézési szolgáltatásai is

A szünet utolsó öt napjában sem a weben, sem az üzletekben nem lehet számlát rendezni, egyenleget feltölteni, illetve szolgáltatást vagy készüléket vásárolni. A cég leállítja a mobilvásárlási és a szerviz szolgáltatásait is. Magyarán átmenetileg SMS-ben és applikáció segítségével sem lehet parkolási, illetve autópályadíjat fizetni. Továbbá a MyVodafone alkalmazás mobilelőfizetésekkel kapcsolatos ügyintézési felülete is korlátozva lesz, ahogyan a roamingszolgáltatás is.

A cég hozzátette, a leállás a televíziós- és az internetszolgáltatásokat, illetve a telefonálást nem érinti. A szünet alatt a hátralékokat banki átutalással és postai csekkbefizetéssel lehet rendezni. A csoportos befizetések esetén nem történik változás, maximum a könyvelési idő tolódhat ki. A telefonos ügyfélszolgálat és az üzletek az érintett időszak alatt is elérhetők lesznek.

A vállalat a leállás előtt SMS-ben és e-mail-ben többször értesíteni fogja az ügyfeleit. A szünet további részleteiről a vállalati ügyfelek a 1788-as, míg a lakossági ügyfelek a 1270-es számon érdeklődhetnek.


The Conversation

Ne hagyd ki!