Visszatér Budapestre az amerikaiak H&M-je

A klasszikus amerikai ruhamárka stílusos, egyszerű és tartós ruhákat kínál, munkahelyre is hordhatókat.


Franchise-ban működnek

Az amerikai GAP ruhamárka ismét Budapesten nyitja meg új üzletét. 2013-2017 között már itt voltak, de a márka amerikai eladási nehézségei miatt be kellett zárniuk a külföldi boltjaikat is. A GAP 350 négyzetméteres üzlete az ingatlanfejlesztő Etele Plaza üzletközpontjában nyílik meg szeptember 17-én. Idén év végéig elindítják az önálló e-kereskedelmi weboldalukat is. Visszatérésüket franchise partnerük, a Ganeta Pannónia Kft. bonyolítja. Ez a cég egy regionális divatipari vállalat leányvállalata. Tulajdonosuk a Magistrat International d.o.o., amely több mint 110 divatmárkát kínáló társaság, Szlovéniában, Horvátországban és Szerbiában is működtet kiskereskedelmi egységeket.


Konzervatívabb stílus

A Gap továbbra is erősen építi a farmerkészítésből eredő hagyományaira, és elkötelezett a minőségi és felelős ruhagyártás iránt. Üzletükben többek között farmereket, pólókat és kapucnis pulóvereket, valamint a márka jellegzetes logós termékeit kínálják az egész család számára. A konzervatívabb stíluselemekkel dolgozó márkát szeretik a szülők is a gyerekeiknek vásárolni, iskolába vagy szabadidős tevékenységekhez is jól passzolónak gondolják.

Régen farmert árultak

A Gapet 1969-ben alapították San Franciscóban. Az üzlet akkor két terméket, farmert és bakelitlemezeket kínált. A Gap Inc. csoportba a névadó márkán kívül olyan brandek tartoznak, mint a Banana Republic, Old Navy, Piperlime, Athleta, INTERMIX. Mivel széles rétegek számára kínálnak nem feltűnősködő, stílusos, tartós ruhákat, az amerikaiak H&M-jeként is szokták őket nevezni.


The Conversation

Ne hagyd ki!