A Facebook egymilliárd dollárt különített el a platform tartalomgyártóinak támogatására. Az igazi nagyágyúk mellett a pályakezdők is részesülnek a gigászi alapból. A projekt idén nyáron indul, mutatjuk a részleteket!
A legjobb platformot akarjuk létrehozni alkotók milliói számára a megélhetéshez, ezért új programokat indítunk, amelyekban 2022-ben 1 milliárd dollárt osztunk szét az Instagramon és a Facebookon tevékenykedő alkotók között.

-közölte Mark Zuckerberg a saját Facebook profilján.

Az alapító hozzátette, nem újkeletű, hogy a Facebook támogatja a tartalomgyártóit, viszont szeretné ezeket a projekteket kibővíteni. A Facebook célja, hogy minél több influenszer válassza a fennhatósága alá tartozó közösségi média platformokat, így például a Facebookot, vagy az Instagramot. Zuckerberg nyomatékosította, nem csak a több százezres követői bázissal rendelkező felhasználókat fogják jutalmazni, hanem azokat is, akik éppen csak bontogatják szárnyaikat.

Mire számíthatnak a tartalomgyártók?

Az endgadget beszámolója szerint a vállalat bizonyos felhasználóknak kezdőtőkét is biztosítana, de jellemzően meghatározott mérföldkövek elérése után fogja jutalmazni a felhasználókat. A program az Instagramon az idei nyár második felében, míg Facebookon ősszel indul. A bónuszrendszer külön menüponttal fog debütálni a platformokon, amelyből a felhasználók minden információt megtudhatnak, hogy kik és hogyan jelentkezhetnek a programba.

Persze a cég nem bízza a véletlenre a fejlesztését, így egyes influenszerek segítségével már teszteli az új rendszert. Ezek a felhasználók egyebek között reklámokat jelenítenek meg a Facebook-os élő közvetítéseikben, amelyekért cserébe bónuszokat kapnak. Ez a funkció jelenleg a Facebook Stars-on működik, amely a gamereknek biztosít streaming-szolgáltatást. Az Instagramon nagyjából ugyan ez figyelhető meg, csak ott az IGTV-n keresztül reklámoznak a szerencsés kiválasztottak.

Zuckerberg korábban azt is közölte, hogy 2022-ig az influenszerek a jövedelmük minden egyes centjét zsebre tehetik. Magyarul a cég semmilyen jutalékot nem von le tőlük év végéig.

A Facebook lépése érthető. A közösségi média platformok között egyre nagyobb a verseny a tartalomgyártókért, akik bődületes mennyiségű forgalmat generálnak a favorizált platformoknak. A közösségi média platformokhoz köthető szponzorációs piac értéke 2019-ben meghaladta a 8 milliárd dollárt. Egyes becslések szerint jövőre ez a szám elérheti a 15 milliárd dollárt is. Minél többen látogatnak egy platformot, annál drágábban értékesítheti a reklámhelyeit. Éppen ezért az influenszerek bevonzása manapság fontosabb, mint valaha.


The Conversation

Friss

A győzelemig birkózik az MNB az inflációval

A Magyar Nemzeti Bank ma sem hagyott kétséget afelől, hogy mindaddig kitart a nemrégiben megkezdett monetáris szigorítás mellett, amíg le nem töri az elmúlt hónapokban éves összevetésben 5 százalék feletti inflációt.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ha vettél ezekből a hústermékekből, ne egyél belőlük, visszakapod az árát

Három hústerméket hívott vissza a METRO Kereskedelmi Kft. elővigyázatosságból, etilén-oxid jelenléte miatt.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ez az ország nem fukarkodott első olimpiai bajnoka megjutalmazásával

A Fülöp-szigetek első olimpiai bajnoka, a súlyemelő Hidilyn Diaz csaknem200 millió forintnak (32,79 millió peso) megfelelő összeget kap hazájától a tokiói aranyérméért.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!