A fővárosi plázákba meglepően sokan járnak nem vásárolni.


Nagyon népszerűek

Egy reprezentatív közvélemény-kutatás szerint a budapestiek 40 százaléka egyáltalán nem vásárol, hanem csak nézelődik a plázákban. A válaszadók több mint a fele havonta egyszer plázázik, míg 14 százalékuk naponta beugrik egy bevásárlóközpontba. A fővárosiak legszívesebben a könnyen megközelíthető, környezetbarát, külső zöldterületekkel is rendelkező bevásárlóközpontokat választják. A kutatás arra nem tér ki, hogy a nem-vásárlók miért is mennek a plázába, például tárgyalnak, vécére mennek, esetleg ott találkoznak a barátaikkal.

Ezeket vásárolják

A válaszok alapján a plázákban elsősorban ruházati és divatcikkeket (48 százalék), valamint cipőt (36 százalék) keresnek a betérők. Átlagosan havi 31 ezer 850 forintot hagynak ott. 23 százalékuk 20-40 ezer forintot szán nem élelmiszer jellegű termékekre, 17 százalékuk pedig ennek a felét vásárolja el. Azoknak az aránya, akik saját bevallásuk szerint havi legalább 40 ezer forintot szánnak e célra, 16 százalék. A Westend által megrendelt kutatás szerint a legismertebb bevásárlóközpont a Westend, a második a Mammut, a harmadik az Árkád.
The Conversation

Friss

Photo by Scott Graham on Unsplash

Figyelem! Fontos változások a NAV nyomtatványkitöltőben

Frissítsen az ÁNYK új verziójára, mert ellenkező esetben nem tud majd nyomtatványokat küldeni.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Photo by Valdhy Mbemba on Unsplash

Csodatörténet: a magyar anyuka megváltoztatta egy kongói család életét

Néhány ezer forinttal indult a történet Etyekről.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Hungexpo

Csendben átadták az épületet, amire a szakma már nagyon várt

Új épület nyitotta meg kapuit Budapesten.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!