A Nestlé bejelentette, hogy értékesíti a Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona Kft.nek. A Bocit és a többi érintett márkát a Nestlé még 1991-ben, a Szerencsi Édesipari Vállalattal együtt vásárolta meg.
Meggyőződésünk, hogy a Cerbonánál jó kezekben lesz a Boci, és a jövőben is biztosított a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka sikere Magyarországon
– idézi a két cég közleménye Noszek Pétert, a Nestlé Hungária Kft ügyvezetőjét, aki azt is megjegyezte: a Boci értékesítése lehetővé teszi a Nestlé Hungária Édesség Üzletága számára, hogy olyan erősségeire és növekedést biztosító márkáira összpontosítson, mint a jól ismert KitKat és a nagy népszerűségnek örvendő Balaton.
Nagy örömünkre szolgál, hogy a sikeres tárgyalásokat követően a 100%-ban magyar tulajdonban álló Cerbonához kerül a közel 100 éves múltra visszatekintő Boci, a Melba és a Párizsi kocka
– mondta Mészáros Tamás, a Cerbona vezérigazgatója. Örülünk annak, hogy a népszerű márkákat megvásárolhattuk, és a Cerbona biztosíthatja további növekedésüket.
Az ellátás folytonosságának biztosítására egy átmeneti időszakban a Nestlé gyártja majd tovább az érintett termékeket, ezzel is garantálva, hogy a fogyasztók megszakítás nélkül hozzáférhessenek kedvelt csokoládéjukhoz. A tranzakció 2024. május 22-én zárul.
A vevő fontosnak tartotta megjegyezni, hogy az árazás esetleges kiigazításait körültekintően és a piaci dinamikára érzékenyen kell megközelíteni. Ezeket a kiigazításokat, ha szükséges, megfontoltan hajtják végre, mindig a Boci márkát meghatározó kivételes standardok szerint.