A tervek szerint először Észak-Amerikában, majd jövőre az egész világon megváltoztatja a cég a termékei logóját.
Mauro Porcini, a PepsiCo fő dizájnere azt nyilatkozta a CNN-nek, hogy amikor arra kérték az embereket, rajzolják le az üdítőital logóját, többnyire belerakták a Pepsi feliratot is a kör formájú jelölésbe, pedig az jelenleg nem benne, hanem alatta van. Porcini szerint ezért úgy döntöttek a cégnél, hogy mostantól akkor hivatalosan is így lesz, a név is bekerül a jelzésbe.
A Telex azt írja, klasszikus értelemben a márkanév legutóbb 1987 és 1997 között szerepelt a logóban. Az új dizájn erre fog hasonlítani, de más betűtípussal, más betűszínnel és más szegéllyel. A cél az, hogy a jelzés a Zero-termékekre utaljon, ami a cég kommunikációs stratégiájának főszereplője lesz.
A Pepsinek és riválisának, a Coca-Colának valószínűleg további lehetősége nyílik a drágításra, köszönhetően a versenytársak hiányának, és domináns piaci részesedésüknek - mondta a CFRA elemzője, Arun Sundaram, megjegyezve, hogy ez valójában egy kétszereplős játék, ami a Pepsi és a Coke között zajlik, a két cégnek óriási ármeghatározó ereje van. A PepsiCo mindenesetre korábban azt is jelezte, olcsóbb csomagolással és megfontoltabb munkaerő-felvétellel kívánja csökkenteni kiadásait.