A megmentő üzletemberek
Az ég kék, a fű zöld, és a Lufthansát is megviselte a koronavírus-járvány gazdasági hatása. Bár egyre többen utaznak a légitársaság repülőivel, a vállalat továbbra is 50 százalékkal kevesebb utast szállít, mint 2019-ben. A cég az üzletemberekben látja a megoldást. Christina Foerster, a Lufthansa igazgatósági tagja bejelentette, hogy a légitársaság növelni fogja az induló és beérkező járatok számát. Ennek legfontosabb tényezője a napi rendszerességű ingázó repülők járatszámainak gyarapítása. Christina Foerster szerint rengeteg üzletember ugyanazon a napon szeretne a célállomására, majd hazarepülni, ráadásul, mivel egyre nagyobb az igény az üzleti járatokra, így nem is jöhetett volna jobbkor a szakember bejelentése. De itt még nincs vége.
Kaja, pia, Amerika
Foerster elmondta, hogy a Lufthansa délutáni járatokkal egészíti ki a népszerű útvonalait, és szeptember elsejétől új menüket vezet be a prémium ügyfeleknek, amelyek ötvözni fogják a német konyhát a nemzetközi ízekkel.
A Lufthansa tavaly 13,6 milliárd euró bevételt könyvelhetett el, ami 63 százalékos csökkenést jelent a 2019-es eredményhez képest. Kérdés, hogy a járatszámok növelése és a gourmet ételek elegendőek lesznek-e a cég bevételeinek növeléséhez?
Foerster hozzátette, hogy az igazi keresletrobbanás akkor várható, amikor az Egyesült Államok ismét megnyitja kapuit a légitársaság előtt. Mint mondta, a Lufthansa felkészülten várja az utazni vágyó utasokat.