Közeledik a Halloween, így ismét előtérbe kerültek a horrorfilmek. Két vállalat két szerencsésnek ajánlott fel csinos összeget, ha megnéznek fejenként 13 rémisztő, klasszikus alkotást.
Maratoni rettegés
Két vállalat, két kiválasztott, 26 horrorfilm, 2600 dollár (780 ezer forint). Nagyjából így lehetne jellemezni a Dish Network műholdas tévétársaság és a FinanceBuzz pénzügyi weboldal Halloween-i akcióját. Az Egyesült Államokban működő cégek ugyanis hamarosan két szerencsés jelentkezőt fognak kiválasztani, akiknek fejenként 1300 dollárt adnak egy kis filmnézésért cserébe. Ahogy említettük, horrorfilmeket kell végig izgulni, így csak a legbátrabbakat várják. Na jó, ez nem igaz, a valósághoz közelebb áll az, hogy minél ijedősebb az ember, annál jobb! Mielőtt kifejtenénk, hogy miért, ki kell ábrándítsunk: csak egyesült államokbeli polgárok jelentkezését várják.
Itt van Johnny!
A kiválasztottaknak Fitbit fitneszkarkötőket kell viselniük, amelyek a pulzusukat fogják ellenőrizni. A Dish Network „versenyzője" véleményezi, hogy milyen ijesztőek voltak a filmek, dokumentálja a tapasztalatait, illetve feljegyezi, hogy a horrorok milyen hatást gyakorolnak az alvására. A Dish túlélőcsomaggal is kedveskedik a kiszemeltjének, amely takarókat, popcornt, édességet és Stephen King ajándéktárgyakat tartalmaz. Utóbbi nem véletlen, ugyanis a tévétársaság Stephen King klasszikusokkal, egyebek között a Ragyogással, a Carrie-vel és az Az-zal fogja bombázni a szerencsést. Jelentkezés és további információ ezen a linken.
Fotó: Unsplash
Horrorfilm pulzusszám elemző
A FinanceBuzz „indulója" hivatalos titulust is kap a cégtől. A „horrorfilm pulzusszám elemzőnek" szintén egy Fitbit karkötőt kell viselnie. A FinaceBuzz azt akarja megvizsgálni, hogy milyen összefüggés van a horrorfilmek költségvetése és aközött, hogy mennyire ijesztőek az alkotások. Kicsit nyakatekerten hangzik, de a FinanceBuzz kíváncsisága nem alaptalan. A horrorfilmek ugyanis nem tartoznak a világ legnagyobb bevételű alkotásai közé, nyereségesség szempontjából mégis egyértelműen az élen állnak. Példának okául a Paranormal Activity (Parajelenségek) 15 ezer dollárból (4,5 millió forint) készült el, és összesen több mint 193 millió dollárt (közel 58 milliárd forint) hozott a stúdió konyhájára. A FinanceBuzz az 1300 dollár mellé egy 50 dolláros ajándékkártyát is biztosít pattogatott kukoricára, nachosra és üdítőre. A horrorelemző modernebb alkotásokat fog nézni, egyebek között az Insidious-t, a Hang nélkült, az Annabelle-t és a Sinister-t. Jelentkezés és további információ ezen a linken.
Fotó: Unsplash