Az üdítőitalgyártó cég megerősítette, hogy nem újítja meg a szerződést a versenyt szervező All England Lawn teniszklubbal.
Történelmi lépték
A Robinsons „Lemon Barley Water” (citromos-árpás víz) elnevezésű kreálmányát 1935-ben Wilmbledonban mutatták be elsőként, a bírói székek alatti lépcsőkön. Abban az évben a brit Fred Perry és az amerikai Helen Moody nyerték az egyéni bajnoki címet, és a cég a teniszbajnokság hivatalos üdítőital szolgáltatójává vált.
Az egyezség előtt Smedley Hodgson már a harmincas évek elején elhelyezte a citromos vizet a játékosok öltözőjében, miután létrehozta a „frissítő és hidratáló” italt, amelyben árpakristály kevert el valódi citromlével és cukorral, tehát voltaképpen egy árpás limonádé.
Borzasztóan büszkék
A Britvic a Robinsonson kívül számos más italmárka tulajdonosa. A cég szóvivője elmondta:
borzasztóan büszkék rá, hogy meghatározó partnerei lehettek ennek a nagymúltú versenynek sok éven át, és arra a közvetett szerepre is, amelyet a tenisz népszerűsítésében játszottak az Egyesült Királyságban.
Azt írták, hogy a nyári elérésüket a wimledoni két heten túl szeretnék kiterjeszteni.
A teniszklub közlése szerint a partneri viszony közös megegyezés alapján szűnt meg.
Borzasztóan büszkék vagyunk – írták ők is – a Robinsonsszal való sok éves, történelmi kapcsolatra, és köszönjük nekik azt a szerepet, amelyet Wimbledon és közvetve az angliai tenisz támogatásában játszottak.
Krikettre nyergel
Májusban a Britvic bejelentette, hogy a Robinsons hároméves megállapodást kötött a The Hundred elnevezésű krikettverseny szponzorálására.
A Robinsons citromos-árpás vize 1955-ben Royal Warrant védjegyet kapott a királynőtől.
A brand névadója, Matthias Robinson 1823-ban állt elő az első gyümölcsös italaival, amelyek akkor még por formájában léteztek.