A 4690 milliméter hosszhoz, 2040 milliméter szélességhez és mindössze 1195 milliméteres magassághoz 2725 milliméter tengelytáv tartozik, az utastérben pedig két ülést alakítottak ki a tervezők. A hajtásról egyelőre kevés hivatalos adatot közölt a gyártó, de a koncepció teljes mértékben elektromos - írja a Villanyautósok.hu.
 

A végleges teljesítményadatok még nem ismertek, de a GR GT technikai rokonsága miatt a csúcsváltozatoknál 600 lóerő feletti rendszerteljesítmény sem kizárt. A Lexus továbbra sem erősítette meg a sorozatgyártást, de minden jel arra utal, hogy az LFA Concept nem puszta látványautó, hanem egy közeljövőben érkező, elektromos szupersportkocsi előfutára.
 

1
Ez is érdekelhet!
2
Az Audinak is lesz sportautója

Újra lesz sportautója az Audinak. A tervek szerint 2027-ben kezdik gyártani a Concept C-t - írtuk a közelmúltban. 

Méreteiben a Concept C kifejezetten sportos arányokkal rendelkezik: 4,52 méter hosszú, közel 2 méter széles, mindössze 1,28 méter magas, tengelytávja pedig 2,56 méter. Az alacsony tömeg is a dinamizmust szolgálja, hiszen a prototípus mindössze 1690 kilogrammot nyom, ami kategóriájában kifejezetten kedvező érték.

A kétüléses roadster a Volkswagen-csoport fejlett PPE platformjára épül, amelyet többek között az Audi Q6 e-tron és a Porsche Macan Electric is használ. A 800 voltos technológia villámgyors töltést tesz lehetővé, de a részletes teljesítményadatokat egyelőre nem hozták nyilvánosságra.

Az utastér digitális központját egy gombnyomással eltüntethető 10,4 colos kijelző adja.