A BAW (Beijing Automotive Works) 212-es alapváltozata 166 lóerőt kínál, míg a csúcsmodell teljesítménye 251 lóerő. Mindkettőhöz nyolcfokozatú automata váltó társul. Terepképességei alapján a 212 felveszi a versenyt a riválisokkal: a gyártó hivatalos adatai szerint az első terepszög 40,3°, a hátsó pedig 35,5°, a hasmagasság 235 milliméter. Legfeljebb 659 milliméter mély vízen is képes áthaladni, és egy 80%-os emelkedő sem jelent akadályt számára - írja a Totalcar.
Méretét tekintve a 212 inkább átlagosnak mondható a kategóriában: 4,7 méter hosszú, 1,9 méter széles és 1,93 méter magas. Tengelytávja viszont kiemelkedően nagy, 2,86 méter. Tömege terepjárósan tekintélyes: üresen 2,2 tonna, maximális terhelhetősége pedig eléri a 2640 kilogrammot.
Az autót jelenleg értékesítő német oldal tanúsága szerint a 40 ezer eurós (16 millió forintos) alapárért vihető el.

Közben a Nissan is bemutatott egy terepjárót, nem is akármilyet. A sportos Patrol Nismo 2 817 kilót nyom. Ilyen tömeg sportos mozgatásához rengeteg erő kell, ezért egy 3,5 literes, Twin Turbo motor felel. A VR35DDTT motor már a hagyományos Patrolban is 425 lóerőt tud, azonban ezt a Nismo változatban azonban 495 lóerőre emelték. Hogyan néz ki ez az extravagáns autó? Itt megtekinthető.
Olvasd el ezt is!


