Az első lökhárító alá egy csöppnyi splittert terveztek, aminek két oldala kissé alacsonyabb, mint a közepe. Oldalra, az ajtók alá küszöbtoldatok kerültek, hátul pedig egy apró spoiler és egy pici diffúzor igyekszik sportos hangulatot árasztani.

A Mugen mérnökei a hajtáslánchoz egyáltalán nem nyúltak, a 64 lóerős teljesítmény és a 245 kilométeres hatótáv megegyezik a gyári értékekkel. A nagyobb felnik és a sportos lengéscsillapítók miatt viszont a kezelhetőség kicsit direktebbé, reszponzívabbá vált - írja a Totalcar.

Mugen
Fotó: Mugen
Friss az eredeti modell is

Mindössze két héttel a Goodwood Festival of Speed után a Honda hivatalosan is leleplezte az új N-ONE e: modellt, amely augusztus 1-jétől előrendelhető Japánban. A kis méretű, teljesen elektromos városi jármű a márka második elektromos kei autója az N-VAN e: után, és technikailag is rokon a haszonjármű-alapú elődjével.

A modell két töltőcsatlakozóval rendelkezik, amelyeket az autó elején helyeztek el, hogy elölről is kényelmes legyen a töltés. A jobb oldali port normál töltésre, a bal oldali pedig gyorstöltésre alkalmas. A modell emellett V2H (vehicle-to-home) funkcióval is fel van szerelve, ami lehetővé teszi, hogy vészhelyzeti áramforrásként működjön, például áramszünet esetén.

Ez nálunk a legolcsóbb villanyautó

Egyelőre ez a Honda Magyarországon még nem elérhető, de megérkezett a legolcsóbb e-autó, a Leapmotor, amely 7,5 millió forintos alapáron kínálja elektromos autóját, ezzel árban a 8 milliótól induló BYD Dolphin Surf alá ment. Az autó 3,6 méter hosszú. Az első kerekeket egy 95 lóerős teljesítményű és 158 Nm nyomatékú villanymotor hajtja, mely 5 másodperces 0-50-es, illetve 12,7 másodperces 0-100-as gyorsulást biztosít az alig 1175 kilogrammos jármű számára.

A 37,3 kWh kapacitású akkumulátor 265 kilométeres WLTP-hatótávot tesz lehetővé.