A mintegy 500 négyzetméteres, Home & Living névre keresztelt bolt kínálata a háztartási gépektől kezdve a sportfelszereléseken, játékokon és szerszámokon át a lakberendezési kiegészítőkig terjed.

A különleges bolt hat saját márkát vonultat fel: a Crivit, Esmara, Livarno, Lupilu, Parkside és Silvercrest teljes választéka megtalálható az üzletben. Az új egység különlegessége, hogy egy hagyományos Lidl szupermarkettel szemben helyezkedik el, így a vásárlók mind a hagyományos élelmiszereket, mind a nem élelmiszer jellegű termékeket beszerezhetik egyetlen nagybevásárlás során.

A Lidl az elmúlt években komoly marketingtevékenységgel erősítette meg pozícióját a nem élelmiszer szegmensben: a Parkside barkácsmárka arca Arnold Schwarzenegger lett, emellett a vállalat az UEFA labdarúgó-bajnokság hivatalos partnere, és profi kerékpárcsapatot is támogat, írja az Economx.

Bár a Lidl korábban már több országban – így Magyarországon, Belgiumban és Lengyelországban – is kísérletezett ideiglenes vagy tematikus üzletekkel, ez az első alkalom, hogy a cég fix lokáción vonultatja fel teljes nem élelmiszeres termékkínálatát. A lépés azt jelzi, hogy a diszkontlánc új növekedési irányt keres, és minden eddiginél nagyobb erőbedobással kíván jelen lenni a lakberendezési, barkács- és sportszektorok piacán.