A jármű az előre meghatározott útvonalakon teljesen önállóan mozog, de a volán mögött jelenleg még egy biztonsági sofőr ül, aki szükség esetén beavatkozhat.
A személyzetre egyelőre azért is szükség van, mert az áruátadás továbbra is személyesen történik, és a vállalat még nem árulta el, milyen rendszer váltja majd ezt ki, amikor az autók valóban emberi közreműködés nélkül működnek.

A Rewe hat hónapos pilotprogramban teszteli a svájci Loxo startup autonóm kiszállítási technológiáját. A cél annak vizsgálata, hogy városi forgalomban mennyire stabil önvezető üzem érhető el, és hogy hogyan teljesít a rendszer gazdasági, logisztikai és technikai szempontok szerint.
Ez az első ilyen projekt a német élelmiszer-kiskereskedelemben, és jól illeszkedik ahhoz az európai trendhez, amelyben egyre több autonóm jármű jelenik meg a logisztikában és a közlekedésben.
(Forrás: Villanyautósok)
Olvasd el ezt is!


