Szeptember 15-étől elszállítási díjat kell fizetniük azoknak, akik a MOL Bubi-kerékpárokat használat után nem a gyűjtőállomáson rakják le - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).


  Minden perc számít

A jövőben, ha a MOL Bubi informatikai rendszere lezárja a biciklibérlést, de a lezárás nem kijelölt gyűjtőállomáson történik, a felhasználó értesítést kap erről push üzenet és e-mail formájában. Az elszállítási díjat perc alapú használatként vonja le a rendszer a felhasználó bankkártyájáról az elszámoláskor.

Miért van erre szükség?

A díj bevezetésének célja a helytelen használat megelőzése, mert az ilyen kerékpár üzemeltetési szempontból gondot okoz, hiszen addig kiesik a rendszerből, amíg a BKK megbízott partnere vissza nem viszi egy gyűjtőállomásra.

Szintén szeptember 15-étől egy regisztrációval - a korábbi négy helyett - legfeljebb két kerékpárt lehet felvenni, de bérlettel mindkettőt díjmentesen lehet használni a bérlés első 30 percében. Azért változtattak, mert a friss tapasztalatok szerint nem volt jellemző, hogy egy felhasználó kettőnél több kerékpárt béreljen.

A közleményből kiderült az is, hogy a május 20-án indult háromhónapos tesztidőszakban folyamatosan emelkedett a regisztrálók száma, és augusztus 31-éig napi 7-8 ezer bérléssel 684 ezerszer használták a közbringarendszert, amely így száz nap alatt meghaladta az eddigi legsikeresebb év, 2015 adatait, amikor 652 ezer alkalommal béreltek biciklit.


Related Articles Around the Web
The Conversation

Friss

Fotó:Shutterstock

Ha zavarnak a szeméthegyek, itt és most te is tehetsz ellenük, mutatjuk

Hétfőtől lehet regisztrálni a legnagyobb belföldi hulladékgyűjtő eseményre, a TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta Magyarországért akcióra - mondta Steiner Attila, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) államtitkára. Mutatjuk, hol.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó:Shutterstock

Orbán Viktor elmondta, mikor és hogyan kapnak vissza 600 milliárdot a családok

Az oltás működik, Magyarország működik – mondta a kormányfő az Országgyűlés őszi ülésszakának megnyitásaként. A miniszterelnök több fontos intézkedést is bejelentett, ezeket foglaljuk össze.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó:Lounge Group

Két marketingmegoldás, ami még a szakmai guruk elismerését is kivívta

Az elmúlt másfél év legjobb szakmai megoldásának nevezték a Coca Cola és a Burger King egy-egy aktivitását a jövő heti budapesti Marketing Summitra készülő vállalati és ügynökségi vezetők. Újfent bebizonyosodott, hogy az önazonos reklám az, ami igazán hatásos.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!