A gyógyszertártó úgy számol, hogy idén a bevétele negyedét termeli meg a német partnerével, a BionTech-hel közösen kifejlesztett oltóanyag eladásaiból.


A 15 milliárd dolláros bevételi cél eléréséhez a Pfizer-nek idén mintegy kétmilliárd adag oltóanyagot kell legyártania és eljuttatnia a megrendelőkhöz, méghozzá a feszes határidők miatt igencsak felpörgetett tempóban.

A Reuters beszámolója szerint a cég tavaly, az év végéig bezárólag összesen 69 millió adag vakcinát szállított ki partnereinek, a legnagyobb tételt, 29 millió adagot az Egyesült Államok kapta. A hírügynökség azt is kiszámította, hogy a vállalatnak kétszeresére kell gyorsítania a tavalyi tempót, ha el akarja érni a 2021-re kitűzött célt.

A Pfizer idén 60 milliárd dollár körüli éves összbevételre számít, aminek 25 százaléka származhat a koronavírus-elleni vakcina eladásából. Összehasonlításképpen: Tavaly 42 milliárd dollár körül alakult a gyógyszergyártó bevétele. A vállalat legsikeresebb, tüdőgyulladás elleni oltóanyaga ebből 14 százalékkal részesedett.


The Conversation

Friss

Fotó: Unsplash

A karrier 6 szintje, mérd be, hol tartasz most

Ahány ember, annyi pályív. Ideális esetben az idő múlásával mindenki nagyobb feladatokat és több felelősséget vállal magára, folyamatosan fejlődik, lépked felfelé a ranglétrán. Gary Burnison üzleti tanácsadó 6 szintet határozott meg a karrierépítésben.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Unsplash

Hasznos a Facebook új „minitévéje”, de tévézésre alkalmatlan

A Facebook 2018-ban dobta piacra első igazi, saját gyártású okoseszközét, a Portal-t. A videóhívásokra fejlesztett készülék bevált, a vállalat most egyből két új masinát mutatott be.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS
Fotó: Unsplash

A cégóriás autókat és rengeteg pénzt adott a beoltott dolgozóinak

Az Amazon egyelőre nem követeli meg a dolgozóitól, hogy oltassák be magukat, de minden követ megmozgat, hogy minél több alkalmazottja felvegye a koronavírus elleni vakcinát. Ennek érdekében nagyszabású „ösztönzőprogramot" indított.
TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Ne hagyd ki!