A ChatGPT keresőmotorja először októberben vált elérhetővé a fizetős felhasználóknak. Mostantól ingyen is elérhető lesz, ehhez regisztrált fiókra és bejelentkezésre van szükség.
A Search GPT előnye, hogy egyszerűbb, letisztultabb felhasználói élményt nyújt, nem függ hirdetési bevételektől, mint a Google - írja az IT Business.
Egyszerűbb, célirányosabb keresés
Amikor egy adott helyet keres, például éttermeket vagy helyi látnivalókat, a ChatGPT térképen eredménylistát jelenít meg képekkel, értékelésekkel és nyitvatartási időkkel. Ha egy helyre kattint, további információkat kap az adott helyről, és közvetlenül az alkalmazáson belül térképet is megtekinthet útvonaltervezéssel.
Egy másik funkció célja, hogy gyorsabbá tegye a ChatGPT keresést, amikor bizonyos típusú webhelyeket keres, például szállásfoglaló oldalakat. Ahelyett, hogy azonnal választ generálna, a ChatGPT először webhelyek linkjeit jeleníti meg, mielőtt részletesebb információt adna minden lehetőségről.
Hogyan is lehet ezt jól használni? Erről szól az OpenAI videója (angol nyelven), amely itt tekinthető meg.
Így használd a mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia alkalmazása a kkv-k körében is egyre inkább terjed, ahogy az új technológiák elérhetőbbé és megfizethetőbbé válnak. De hogy kell ezt jól csinálni? Egy korábbi cikkben Kerek István a ChatGPT magyarul csoport alapítója írta le, mi mindenben használható az MI a vállalkozásoknak. Az MI képes azonosítani a fogyasztói trendeket, javaslatokat tenni a legkelendőbb termékekre, és segíteni a készletek hatékony kezelésében. Másik példa a HR területen történő alkalmazása, ahol az MI képes automatizálni a jelöltek előszűrését, segíti ezzel a HR csapatokat a legmegfelelőbb jelöltek gyors kiválasztásában. Ezen felül, az MI alapú chatbotok képesek támogatni a munkavállalók beilleszkedését, gyorsítja az onboarding folyamatot, és csökkenti a humán erőforrásokra nehezedő terhet.