A Brabus a Mercedes E-osztályban az E 53-ból, egy 3 literes 6 hengeres motorra épülő plug-in hibrid hajtásláncból hozza ki a maximális teljesítményt.
A benzinmotor teljesítménye 449-ről 537 lóerőre nőtt és az eddigi 560 helyett immár 660 Nm nyomaték áll rendelkezésre.
Az energiát egy 28,6 kWh kapacitású akkumulátorból nyerő villanymotor 163 lóerővel és 480 Nm-rel száll be a buliba, a végeredmény pedig kereken 700 lóerő, illetve 850 Nm - mutatja be az autót a HVG.
280 km/h-val is tud száguldani
Az összkerék-hajtású és 9 fokozatú automata váltós kombi 0-100-as szintideje 3,9-ről 3,7 másodpercre csökkent, az elektronikusan korlátozott végsebesség 280 km/h. A 2,36 tonna tömegű és 97 kilométeres elektromos hatótávú Mercedes-AMG E 53 T-modell magyarországi alapára 45,5 millió forint.
Ágyak és magánmozi: ilyen lesz a jövő luxus Mercedese
Eközben új dimenziót nyit az elektromos prémium egyterűek kínálatában a Mercedes. A nemrég bemutatott Mercedes-Benz Vision V koncepcióautó mozgó társalgóként is értelmezhető. Az autó belső tere valódi mozgó szalonná alakítható – dönthető fotelokkal, 65 colos 4K képernyővel, 42 hangszórós hangrendszerrel és intelligens üvegfallal, amely elválasztja az utas- és a vezetőteret.
A belső teret fehér nappabőr, selyem, és nyitott pórusú gyökérfa burkolatok borítják.
A Vision V a VAN.EA elektromos platformra épül, több mint 500 km-es hatótávval, 800 voltos technológiával és MB.OS operációs rendszerrel.