Ültetett sportfutómű, progresszív kormányzás és akár 265 lóerő. A Skoda bemutatta a Superb Sportline modellt, amely sportos dizájnnal és prémium alapfelszereltséggel érhető el már Magyarországon is, szedán vagy kombi változatban.
A Skoda Superb Sportline a márka egyik legújabb és legdinamikusabb verziója, amely már elérhető a kereskedésekben. Az autó egyedi megjelenése a csillogó fekete hűtőrácsnak, a fekete visszapillantó-tükör borításnak, az egyedi 18-19 colos könnyűfém-felniknek és a mátrix LED-fényszóróknak köszönhető. A sportos külsőt a dinamikus indexekkel ellátott LED-es hátsó lámpák és a fekete diffúzor teszik teljessé - írja a HVG.
A 265 lóerős szedán legalább 22 millió forint
A belső tér is a sportos stílust hangsúlyozza, háromágú sportkormánnyal, rozsdamentes acél pedálokkal, kormány mögötti váltófülekkel és AGR-minősítésű, elektromosan állítható ülésekkel. Az utastér technológiai újdonságai közé tartozik a 10 colos digitális műszeregység egyedi Sportline grafikával és a 13 colos infotainment kijelző.
Az autó alapfelszereltségéhez tartozik egy 15 milliméteres ültetett sportfutómű és a progresszív kormányzás is. A Superb Sportline bármely elérhető motorváltozattal konfigurálható: a paletta 150 lóerős 1.5 TSI-től egészen a 265 lóerős 2.0 TSI 4×4 DSG csúcsmodellig terjed. Az utóbbi modell 5,6-5,7 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, végsebessége pedig eléri a 250 km/h-t.
Magyarországon a 150 lóerős Superb Sportline szedán alapára 19 millió forint, a kombi kivitel felára körülbelül 500 ezer forint. A 265 lóerős csúcsmodell szedán változata 22 millió forinttól érhető el.
A hírek szerint a Skoda a későbbiekben egy még sportosabb, RS változattal is készül, amely várhatóan nagy teljesítményű plug-in hibrid hajtásláncot kap majd.
Ennyibe fájnak a közkedvelt RS-ek most
Nemrég írtunk az új Skoda Octavia RS-ről, amely indulóára Magyarországon 19,2 millió forint. Az autó 20 lóerővel tud többet elődjénél: egy 265 lóerős teljesítményű és 370 Nm nyomatékú új 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor hajtja.
A 6,4 másodperces 0–100-as szintidejű és 250 km/h végsebességű elsőkerék-hajtású Octavia RS-ben hétfokozatú duplakuplungos automata váltó teljesít szolgálatot. Nem kapható azonban már a 200 lóerős és 400 Nm-es takarékos TDI dízelmotoros változat.
A nagyobb csomagterű és praktikusabb kombi RS 19,6 millió forinton nyit.