Személyre szabva – Így működik a Volvo Personal Service szolgáltatás!

Személyre szabva – Így működik a Volvo Personal Service szolgáltatás!

Az autószerviz gyakran jár együtt kellemetlenségekkel, hiszen sok időt és energiát emészthet fel. Azonban a Volvo – az egyéni igényekre és a kényelemre helyezve a hangsúlyt – létrehozta a Personal Service szolgáltatást, amely új értelmet ad az autószervíznek. Nézzük, mit érdemes tudni róla!


Szerviz, újragondolva

Szerviz, újragondolva

A Volvo szerviz szolgáltatása újraírja az eddigi szerviz tapasztalatokat, ugyanis kifejezetten az ügyfelek igényeire szabva kínál megoldásokat. Az alapelv az, hogy minden egyes ügyfél egyedi kiszolgálást kapjon, amikor autóját a Volvo szervizbe viszi. A svéd vállalat hálózatában dolgozó szakemberek szorosan együttműködnek az értékesítőkkel, hogy jobban megértsék az ügyfelek elvárásait és igényeit.

Ennek eredményeként az ügyfelek egyéni szolgáltatást kapnak, amely a személyes preferenciákra és autójuk egyedi jellemzőire vannak optimalizálva, hiszen egy Volvo S60 tulajdonosnak egészen biztosan másra van szüksége, mint annak, aki egy XC40 Recharge-t vezet.

Közvetlen kapcsolat, jobb információáramlás

A Volvo Personal Service egyik legnagyobb előnye, hogy az értékesítő és a szerviztechnikus közvetlen kapcsolatban áll az ügyféllel. Így könnyebben átbeszélhetik az autóval kapcsolatos összes részletet.

Ez lehetővé teszi az ügyfél számára, hogy részletesen megvitassa az autójával kapcsolatos problémákat és kéréseket, és közvetlenül kommunikáljon a szakértőkkel, akik így hamarabb megtalálják a legjobb megoldást.

Folyamatos tájékoztatás

A Volvo szerviz egy másik nagyszerű funkciója, hogy az ügyfelek értesítést kapnak az autójuk szervizelése során végbemenő változásokról. Az ügyfelek így folyamatosan nyomon követhetik az autó állapotát és tájékozódhatnak a várható költségekről.

Kényelmes és egyszerű

A Volvo Personal Service olyan kényelmi szolgáltatásokat is kínál, mint például az autó elszállítása és házhozszállítása. Ez annyit takar, hogy az ügyfeleknek nem kell személyesen elvinniük az autójukat a szervizbe, és várnunk, hogy elkészüljön. Ehelyett az autót az ügyfél által megadott helyszínről elszállítják, majd miután elvégezték a szükséges munkálatokat, visszahozzák oda. (x)


Ne hagyd ki!